زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 11:53 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 858
نویسنده پیام
majidurmu
آفلاین


ارسال‌ها : 110
عضویت: 15 /5 /1392
محل زندگی: اورمیه
سن: 20
تشکرکرده : 158
تشکر شده : 141
اخبار متفرقه لیگ برتر فوتبال
رییس کمیته‌ انضباطی تهدید شد/ حسن‌زاده: یک شبکه رادیویی دایه مهربان‌تر از مادر شده است


اسماعیل حسن‌زاده می‌گوید از این پس با مصاحبه هایی که در آنها توهین به افراد باشد به شدت برخورد می‌شود.

رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره واکنش‌هایی که به حکم کسر امتیاز از سه تیم لیگ برتری به خاطر فحاشی تماشاگران‌شان انجام شد، اظهار کرد: کمیته‌ انضباطی نمی خواست در ابتدای فصل با صدور پیام منفی با این محتوا که به شدت با فحاشی‌ها برخورد خواهیم کرد عملا تهدید یا تحریکی برای اهالی فوتبال داشته باشد. علتش هم این بود که فدراسیون با کمیته‌ فرهنگی باشگاه‌ها جلسات موثری برای سالم سازی سکوها داشت. ما منتظر بودیم که هفته‌ اول این موضوع را ببینیم. واقعیت هم این است که خیلی نگران اتفاقات ناخوشایند نبودیم و به خاطر جلسات موثر پیش از فصل کمیته‌های فرهنگی امیدوار بودیم که کار به جایی نرسد که با یک پیام منفی وارد قضیه شویم.

کسر امتیاز، آخرین مرحله برخورد با خاطیان بود

وی ادامه داد: بنابراین منتظر ماندیم، اما دیدیم که متاسفانه در هفته‌ اول باز هم فحاشی و اهانت به داور و تیم رقیب وجود دارد. بعد از هفته‌ دوم و این که اتفاقات را دیدیم مجبور شدیم اعلام کنیم که چنانچه تماشاگران تیم‌ها بخواهند به این اهانت‌ها ادامه دهند برخورد جدی خواهد شد. برخورد جدی ما هم باید با تنبیهات قبل متفاوت باشد. نمی‌شود با همان سه میلیون و پنج میلیون جریمه کار را پیش برد. قانون هم به ما اجازه می‌دهد و در بند "4" ماده "22" آیین‌نامه ذکر شده که برای این مورد می‌توان محرومیت از بازی در زمین خود، محرومیت از حضور تماشاگران خودی و کاهش امتیاز را در نظر گرفت. یعنی ما قبلا از جریمه نقدی و بعد محرومیت و بعد بازی بدون تماشاگر شروع کردیم و در مرحله آخر کسر امتیاز را در دستور کار قرار دادیم. ما همه آیتم‌ها را امتحان کردیم و کسر امتیاز در واقع آخرین آیتمی است که در قانون برای این کار گنجانده شده است.

ریش سفیدان فوتبال فکر نکنند همه چیز را می‌دانند!

رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال با انتقاد از برخی افراد که بدون اطلاع از قانون به این حکم اعتراض کردند، گفت: وقتی رییس پیشکسوتان یک باشگاه فرق بین تصویب قانون و صدور رای بر اساس قانون موجود را نمی داند ما باید چه جوابی به او بدهیم، بدبختی ما این است که برخی فکر می‌کنند که سفیدی مویشان دلیل بر دانستن همه چیز است. اما ما فقط می‌توانیم به آنها احترام بگذاریم و حرف‌شان را که توام با جهل به قانون است نمی پسندیم. دوستان ریش سفیدی را به معنای این که همه مسائل فوتبال را می‌دانند تلقی نکنند. شنیده‌ام که گفته اند کمیته‌ انضباطی یک شبه قانون را وضع می‌کند، اما محض اطلاع آقایان باید گفت که این قانون وجود داشته است. خواهش می‌کنیم که با گفتن این حرف‌ها به ما جفا نکنند و دروغ نگویند.

تابع کمیته استیناف هستیم

حسن‌زاده در ادامه درباره ضمانت اجرای این حکم پس از اعتراض باشگاه‌ها به کمیته‌ استیناف به ایسنا گفت: تشخیص متناسب بودن تمدید با عملی که صورت گرفته باعث شد کمیته‌ انضباطی از این ابزار استفاده کند. حال این که باشگاه‌ها حق دارند نسبت به این حکم تجدید نظرخواهی کنند و همین طور این که کمیته‌ استیناف سختگیری این حکم را تایید می‌کند یا خیر باید از مسئولان کمیته استیناف پرسید. کمیته‌ استیناف از نظر رتبه بالاتر از کمیته‌ انضباطی است. ما تابع آنها هستیم، اما کار خودمان را می‌کنیم. نه با تایید یک رای خوشحال می‌شویم و نه با رد آن ناراحت.

به خاطر این حکم پیامک تهدید آمیز به من دادند

رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال با انتقاد از شیوه اعتراض افراد به حکم اخیر این کمیته‌ به ایسنا، گفت: وقتی رایی صادر می‌شود اشخاص حقیقی یا حقوقی می‌توانند به آن اعتراض کنند. حالا بعضی از افراد با تربیت بالای اسلامی در قالب نامه‌ای مکتوب اعتراض خود را اعلام می‌کنند و بعضی دیگر رو به تخریب افراد و سخره آنها می‌آورند و از جایگاه فوتبالی‌ خودشان سوء استفاده می‌کنند و با غوغا سالاری سعی می‌کنند بحث را سمت دیگری ببرند. اما ما هیچ وقت نخواستیم تعصب به خرج داده و جواب افراد بدهیم. در این چند روز الحمدالله بعضی از افراد فوتبالی نسبت به این حکم واکنش خوبی نشان دادند، اما ما هم اهانت شنیدیم و هم پیامک تهدید آمیز دریافت کردیم. یک شبکه رادیویی هم با جهت گیری نسبت به این حکم گفت که چرا علیه فلان تیم رای صادر کردید؟ ما احساس کردیم که این شبکه رادیویی عامدانه نسبت به حکم ما موضع گرفته است و برای باشگاه خاصی که محکومش ‌کرده‌ایم دایه مهربان‌تر از مادر شده است. برای این دوستان هم جوابی نداریم، چرا که همیشه میکروفن دستشان است، اما ما دستمان به جایی بند نیست.

فیرات فارسی بلد نیست، تقصیری ندارد

حسن‌زاده با اشاره به انتقاد فیرات از این حکم، گفت: سرمربی سایپا هم خیلی بی‌انصافی کرده بود. البته او تقصیری ندارد، چرا که فارسی بلد نیست و باید برای او توضیح دهند که چه شده است. ما اعلام کردیم هر فردی علیه داور و تیم حریف شعار دهد با آن برخورد می‌کنیم. اما فیرات در مصاحبه‌اش گفته "اگر مثل داور به مربی هم توهین کنند، آنها را محروم می‌کنند؟" خب وقتی ایشان اطلاعی ندارند همین می‌شود. ما در حکم‌مان همین را آورده‌ایم. این اصلا خوب نیست که فیرات بگوید که حکم کمیته‌ انضباطی خنده دار است.

برخورد قاطع با اهانت در مصاحبه‌ها

رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال در ادامه گفت و گویش با ایسنا، گفت: از این پس روی مصاحبه ها زوم خواهیم کرد و هر گونه مصاحبه‌هایی که در آن اهانت به فرد دیگری باشد را محکوم می‌کنیم. اگر خودمان دیدیم با شخص خاطی برخورد می‌کنیم و اگر ندیدیم با شکایت سایر افراد از مصاحبه کننده برای او محرومیت در نظر می‌گیریم.

فرهاد مجیدی تشویق می‌شود

حسن‌زاده درباره بازی‌های شب گذشته لیگ برتر، گفت: گزارش کامل بازی‌ها هنوز به دست ما نرسیده است، اما بر اساس شنیده هایی که داشته‌ام فکر می‌کنم حداقل از حیث فحاشی شب آرامی داشتیم و احساس می‌کنم پیامدهای حکم ما مثبت بوده است. ضمن این که عمل شایسته فرهاد مجیدی را که بعد از گلزنی به سمت جانبازان رفت، مورد تشویق قرار می‌دهیم.

برخی رسانه‌ها از تشنج در فوتبال استقبال نکنند

وی در ادامه با انتقاد از برخی رسانه‌ها گفت: من از رسانه‌ها خواهش می‌کنم که از تشنج در فوتبال استقبال نکنند. در همین دو، سه روز گذشته از بعضی از رسانه‌ها با من تماس گرفتند و گفتند" فلان کس علیه شما و حکمی که صادر کرده‌اید حرف زده است. نمی خواهید جواب بدهید؟ " این نوع اطلاع رسانی و تحریک افراد درست نیست. ما تاکید می‌کنیم که هر رایی که صادر می‌شود بر اساس قانون است، اما تحقیر کردن افراد و مصاحبه‌هایی که بوی تکبر و غرور می‌دهد درست نیست. برای همین حکمی که صادر کردیم بعضی از افراد گفتند که خوب است و تمکین می‌کنند. فرد دیگری در همان باشگاه می‌گوید که این حکم من در آوردی و یک شبه است، اما این ناشی از جهل به قانون است. ما به قوانین و آیین‌نامه خودمان عمل می‌کنیم و کاری هم به مصداق‌هایش در اروپا و کشورهای دیگر نداریم.

باشگاه‌ها آیین‌نامه انضباطی فیفا را مطالعه کنند

رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال درباره این ادعای برخی باشگاه‌ها که می‌گویند مسئولیت رفتار تماشاگرانشان با آنها نیست، گفت: در قوانین فیفا آمده است که باشگاه‌ها در قبال تماشاگران منسوب به آنها مسئول هستند. من خواهش می‌کنم دوستان آیین‌نامه فیفا را حتما مطالعه کنند. نکته دیگر این است که نظر مدیران باشگاه‌ها مبنی بر این که چقدر در اجرای مسابقه توانایی و اختیار دارند و این که تا چه حد می‌توانند جو ورزشگاه را مدیریت کنند، درست است و ما این حق را به مدیران می‌دهیم که در آینده برای ترمیم آن با کمک فدراسیون تلاش کنند. ای کاش همه باشگاه‌های ما ورزشگاه خصوصی داشته باشند تا از این نظر مشکلی پیش نیاید، اما درباره باشگاه استقلال که بیشترین هجمه بعد از این حکم از سوی دوستان این باشگاه به ما شد، باید بگویم وقتی فتح‌الله‌زاده با دو، سه روز توصیه در رسانه‌ها توانست هواداران را به سویی سوق دهد که به جباری اهانت نکنند، پس این توانمندی را هم دارد که برای جلوگیری از فحاشی در ورزشگاه تلاش کند.

امضا:
آز یاشا----- آزاد یاشا-----اینسان یاشا


چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 19:23
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 3 gfa ، hasan-bozgurd ، mortozpasha ،
majidurmu
آفلاین


ارسال‌ها : 110
عضویت: 15 /5 /1392
محل زندگی: اورمیه
سن: 20
تشکرکرده : 158
تشکر شده : 141
پاسخ : 1 RE اخبار متفرقه لیگ برتر فوتبال
پرسپولیس به یک قدمی صدر رسید

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در سومین هفته از لیگ برتر فوتبال با شکست مس کرمان با سپاهان صدرنشین هم‌امتیاز شود.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم فوتبال پرسپولیس که در
سومین هفته از فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی برابر مس کرمان
قرار گرفته بود، موفق شد با پیروزی 2 بر صفر در این دیدار خود را به یک
قدمی صدر جدول برساند. پرسپولیس و سپاهان اکنون با 7 امتیاز در بالای جدول
قرار دارند و سپاهان تنها به لطف گل زده بیشتر صدرنشین است.
گل‌های پرسپولیس را در این دیدار پیام صادقیان در دقیقه 65 و قاسم دهنوی در دقیقه 75 به ثمر رساندند.
نیمه اول
نیمه نخست این دیدار بسیار کم‌برخورد، کم حاشیه و کسل کننده بود. به
گونه‌ای که هیچ یک از دو تیم در این نیمه صاحب موقعیت قطعی گل نشدند. 10
دقیقه اول بازی به طور خاص بسیار آرام و با طومانینه از سوی هر دو تیم
پیگیری شد.
10 دقیقه دوم بازی دو صحنه حساس داشت. اولین حرکت در دقیقه 13 توسط لوسیانو
ادینیو خلق شد. این بازیکن در یک حرکت توانست می‌توانست با دروازه‌بان
پرسپولیس تک به تک شود اما حسین ماهینی به خوبی توپ او را دفع کرد.
در دقیقه 17 نیز میثم حسینی از پرسپولیس توپ خوبی را به روی دروازه مس
ارسال کرد اما مدافعان مس در این لحظه باهوش عمل کردند و با دفع توپ آن را
به یک ضد حمله تبدیل کردند. این ضد حمله در ادامه می‌رفت که برای پرسپولیس
خطرساز شود اما با خطایی ماهینی بر روی ادینیو غائله ختم شد.
ماهینی با این خطا اولین بازیکنی بود که کارت زرد داور را در برابر خود
دید. تماشاگران پرسپولیس پس از اخطاری که داور به ماهینی داد، نسبت به
تصمیم‌های او حساس شدند و در چند نمونه به تصمیم‌هایش اعتراض کردند اما
اعتراض‌های آن‌ها از فریاد زدن و سوت بلند فراتر نرفت و به نظر می‌رسد که
تنبیه‌های جدید کمیته انضباطی و کسر امتیاز از چند تیم به دلیل توهین
تماشاگران، اثربخش بوده است.
10 دقیقه سوم پرسپولیسی‌ها روی دروازه تیم مهمان خیمه زدند و در چند نوبت
خطرناک ظاهر شدند. در خطرناک‌ترین اتفاق این دقایق سانتر ماهینی می‌رفت با
اشتباه مدافع مس وارد دروازه این تیم شود اما در نهایت پرسپولیس را صاحب یک
ضربه کرنر کرد.
در ادامه، بازی بسیار آرام و کسل کننده پیش رفت تا اینکه در دقایق پایانی
نیمه اول پرسپولیسی‌ها در دو صحنه بسیار خطرناک ظاهر شدند. در حالی که چند
دقیقه تا پایان نیمه اول باقی مانده بود، ضربه سر قاسم دهنوی نزدیک بود
وارد دروازه مس شود که با واکنش زیبا و بموقع دروازه‌بان این تیم، راهی
کرنر شد. در ادامه هم شوت میثم حسینی دروازه‌بان مس را به واکنش واداشت.
نیمه دوم
نیمه دوم با همان سبک و سیاق نیمه اول آغاز شد و دو تیم در دقایق ابتدایی این نیمه چندان خطرناک ظاهر نشدند.
دقیقه 52 اولین صحنه حساس نیمه دوم اتفاق افتاد. در این لحظه محمد نوری توپ
ارسالی حسین ماهینی را با ضربه سر به سمت دروازه مس شلیک کرد اما توپش به
کرنر رفت. 30 ثانیه بعد پرسپولیس دوباره صاحب موقعیت شد و این بار سانتر
زیبای ماهینی با سر سید صالحی مماس شد و به دست دروازه‌بان مس رسید.
این دو حرکت، نیمه دوم هیجان‌انگیزی را برای هواداران تیم میزبان نوید
می‌داد و از این رو تماشاگران تشویق‌های بی‌امان خود را از سر گرفتند.
دقیقه 65 بالاخره قفل دروازه‌ها باز شد و این پیام صادقیان بود که پرسپولیس
را به گل رساند. در این لحظه توپ را به روی دروازه مس سانتر کرد اما پیش
از آنکه سید صالحی روی آن اثر بگذارد، شهداد نژاد دروازه‌بان مس توپ را به
پشت محوطه جریمه فرستاد و اینجا بود که صادقیان با شوتی دقیق، اولین گل
بازی را به ثمر رساند.
دقیقه 75 گل دوم برای پرسپولیس به ثمر رسید. این بار قاسم دهنوی گلزنی کرد
تا در این بازی دو خرید جدید پرسپولیس گلزنی کرده باشند. اولین گل پرسپولیس
در این فصل را نیز سید صالحی که امسال به جمع سرخ‌پوشان اضافه شده است
برابر تراکتورسازی به ثمر رسانده بود.
پس از اینکه پرسپولیس با دو گل از مهمانش پیش افتاد، کمی عقب نشست و این
کار فرصتی را برای بازیکنان مس فراهم آورد تا به سمت دروازه پرسپولیس حمله
کنند. کرمانی‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند چندین بار تلاش کردند که
به محوطه جریمه پرسپولیس برسند. این کار آن‌ها باعث شد که در فاصله 3
دقیقه دو ضربه ایستگاهی از فاصله نزدیک به دست بیاورند اما از هیچ کدام از
این فرصت‌ها نتوانستند استفاده کنند تا نتیجه بازی تغییری نکند.
ترکیب ابتدایی دو تیم:
پرسپولیس: نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، میثم حسینی،
رضا حقیقی، قاسم دهنوی، محمد نوری، غلامرضا رضایی، پیام صادقی و سید مهدی
سید صالحی
مس کرمان: آرمان شهداد نژاد، عبدالکریم اسلامی، فرهاد سالاری، علیرضا
ابراهیمی، اسماعیل علی‌شیرازی، فرزاد حسین‌خانی، احمد حسن‌زاده، محمود
تیغ‌نورد، مصطفی شجاعی، ادینیو و میلاد جهانی

گل‌ها: پیام صادقیان (65) و قاسم دهنوی (75) برای پرسپولیس
تعویض‌ها: سمیر بگوویچ (34) به جای میلاد جهانی، شهرام گودرزی (62) به جای
مصطفی شجاعی و آرش روشنی (71) به جای احمد حسن‌زاده برای مس و حمیدرضا
علی‌عسگر (60) به جای غلامرضا رضایی، مهرداد کفشگری به جای محمد نوری (83) و
و محمد عباس‌زاده به جای سید صالحی (91) برای پرسپولیس
کارت زرد: دقیقه 17 حسین ماهینی از پرسپولیس و مصطفی شجاعی دقیقه 45 از مس






امضا:
آز یاشا----- آزاد یاشا-----اینسان یاشا


پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 01:10
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 3 gfa ، hasan-bozgurd ، mortozpasha ،
mortozpasha
آفلاین


ارسال‌ها : 159
عضویت: 15 /5 /1392
تشکرکرده : 140
تشکر شده : 166
پاسخ : 2 RE اخبار متفرقه لیگ برتر فوتبال
گزارش تمرین امروز استقلال



رحمتی به سمت کادر فنی تیم ملی نرفت/ مصدومیت جزئی دو آبیپوش

تمرینات تیم استقلال از ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه امروز در کمپ مرحوم ناصر حجازی با صحبتهای امیر قلعهنویی با بازیکنان استارت خورد.









به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،
تیم فوتبال استقلال که پس از پیروزی 4 بر 2 مقابل فجر سپاسی از روز گذشته
تمرینات خود را آغاز کرده بود عصر امروز نیز تمرینات خود را زیر نظر کادر
فنی انجام دادند تا برای دیدار شنبه مقابل صبای قم آماده شود.
*روز
گذشته امیر قلعهنویی به بلند بودن چمن کمپ استقلال اعتراض کرده بود که
مسئولان کمپ پیش از شروع تمرین چمن را کوتاه کردند تا این دغدغه امیر
قلعهنویی برطرف شود.
*امیر
قلعهنویی پیش از شروع تمرین در رختکن فیلم بازی این تیم مقابل فجر سپاسی
را تماشا کرده و آنالیزهای لازم را روی نقاط ضعف و قوت تیم استقلال داشت تا
بر اساس آن تمرینات امروز را طرحریزی کند.
*در
جریان تمرین امروز مهدی پاشازاده، سیروس دینمحمدی، شاهرخ بیانی و منصور
پورحیدری حضور داشتند و تمرینات تیم استقلال را نظارهگر بودند.
*یکی
از هواداران خطاب به محمد قاضی اعلام کرد خودش میرود و طلب او را از
باشگاه پرسپولیس و سردار رویانیان مدیرعامل این باشگاه میگیرد که این مسئله
باعث خنده قاضی شد.
*آرش
برهانی مهاجم تیم نیمکتنشین این روزهای استقلال به شدت بابت یک مصاحبه
خیالی که به نقل از وی در یکی از رسانهها چاپ شده بود، ناراحت بود.
*نزدیک
20 بازیکن یک مدرسه فوتبال با حضور در سکوهای کمپ باشگاه استقلال تمرینات
را نظاره کردند و در پایان تمرین با هماهنگی میرشاد ماجدی سرپرست تیم
استقلال با برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم استقلال عکس یادگاری
گرفتند.
*سیاوش اکبرپور یک درد جزئی در پای راست خود احساس میکرد که این موضوع را به دکتر نوروزی اطلاع داد.*امیر
قلعهنویی قبل از شروع تمرین جلسهای سرپایی را با سایر اعضای کادر فنی
استقلال برگزار کرد تا نکاتی را در خصوص تمرین امروز آبیپوشان به آنها
گوشزد کند.
*قبل از
شروع تمرین امیر قلعهنویی بازیکنان را در میانه زمین جمع کرد و نزدیک به 15
دقیقه در خصوص بازی استقلال و فجر سپاسی با آنها صحبت کرد. در این بخش از
تمرین در حالی که بازیکنان در میانه زمین جمع شده بودند مهدی رحمتی، جواد
نکونام، خسرو حیدری و مهدی نظری دیرتر به بازیکنان ملحق شدند.
*چند
هوادار استقلال که از مشهد آمده بودند یک بنر بزرگی روی سکوها نصب کردند
که عکس مرحوم ناصر حجازی، فرهاد مجیدی و عکس تیمی استقلال به همراه عکس
امیر قلعهنویی روی آن حک شده بود و در گوشهای از بنر نوشته شده بود قلب
مشهد به عشق استقلال میتپد.
*درحالیکه دقایقی کوتاه از تمرین استقلال گذشته بود، ستار همدانی یکی از اعضای کادر فنی استقلال با تأخیر خود را به تمرین رساند.*نزدیک به 150 هوادار با حضور در کمپ باشگاه استقلال تمرینات آبیپوشان پایتخت را زیر نظر داشتند.*امیرحسین
صادقی صحبتهای خصوصی را با کادر فنی داشت و گویا در مورد برخی اتفاقات
بازی استقلال و فجر سپاسی به امیر قلعهنویی توضیحاتی را ارائه داد.
*در
تمرین امروز آندرانیک تیموریان به دلیل خستگی و آسیبدیدگی جزئی دقایق
کوتاهی با سایر آبیپوشان به تمرین پرداخت و پس از آن بیشتر در گوشهای از
زمین چمن نشسته بود و استراحت میکرد.
*حاجی
قاسم مربی بدنساز تیم استقلال که در تمرینات چند روز اخیر آبیپوشان غایب
بود از امروز در تمرینات شرکت کرده و کارهای بدنسازی تیم را انجام میداد.
در جریان تمرین بسیاری از بازیکنان استقلال از جمله پژمان منتظری، فرهاد
مجیدی، آندرانیک تیموریان، فردین عابدینی، حنیف عمرانزاده، پژمان نوری،
خسرو حیدری به سمت کادر فنی تیم ملی رفته و با آنها خوش و بش کردند.
*امیر
قلعهنویی از اعضای کادر فنی خواست تا به جایگاه مربیان رفته و در بیشتر
دقایق تمرین در کنار کادر فنی بود و در خصوص نحوه تمرین با آنها صحبت
میکرد.
*کادر فنی تیم
ملی دقایقی را با امین نوروزی پزشک تیم استقلال در خصوص وضعیت آمادگی
بازیکنان ملیپوش استقلال صحبت کردند و دکتر نوروزی میزان آمادگی بازیکنان
ملیپوش را به آنها ارائه داد.
*بعد
از صحبتهای امیر قلعهنویی بازیکنان به دو گروه 10 نفره تقسیم شدند و پس از
انجام نرمش و کارهای سرعتی به دادن پاسهای کوتاه و بلند پرداختند.
دروازهبانان نیز زیر نظر حمید بابازاده به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند.
*در بخش بعدی تمرین بازیکنان به سه گروه تقسیم شده و به حفظ توپ و بازی تکضرب پرداختند.*در
حالیکه اکثر بازیکنان استقلال برای خوشآمدگویی به سمت کادر فنی تیم ملی
رفتند همگان منتظر بودند ببینند آیا مهدی رحمتی هم به سمت کادر فنی میرود
یا نه که این اتفاق رخ نداد.
*فرهاد
مجیدی و آندرانیک تیموریان دو بازیکن سرشناس تیم استقلال که در تمرین
دیروز غایب بودند عصر امروز با حضور در محل تمرین استقلال در تمرینات
آبیپوشان شرکت کردند. گرچه تیموریان به دلیل خستگی دقایقی کوتاه به تمرین
پرداخت.
*بیکزاده، حسینی، ساموئل و جمشیدیان غایبان تمرین امروز آبیپوشان بودند.

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 23:27
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 2 majidurmu ، gfa ،
majidurmu
آفلاین


ارسال‌ها : 110
عضویت: 15 /5 /1392
محل زندگی: اورمیه
سن: 20
تشکرکرده : 158
تشکر شده : 141
پاسخ : 3 RE اخبار متفرقه لیگ برتر فوتبال
علی کریمی: منتظر مصاحبه جدید من بعد عید باشید...

هافبک تراکتورسازی مصاحبه منسوب به خود در شبکه ورزش را تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ علی کریمی در پیامی مصاحبه خود در شبکه ورزش را تکذیب کرد.
در پیام هافبک تراکتورسازی آمده است: باید خدمت شما عزیزان عرض کنم که هیچ
مصاحبه‌ای با شبکه ورزش نکردم و مصاحبه آخر من در روزنامه گل مورد تایید
است. منتظر مصاحبه بعدی من بعد از تعطیلات باشید.



امضا:
آز یاشا----- آزاد یاشا-----اینسان یاشا


پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 23:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 1 gfa ،
gfa
آفلاین


ارسال‌ها : 164
عضویت: 16 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 24
تشکرکرده : 282
تشکر شده : 208
پاسخ : 4 RE اخبار متفرقه لیگ برتر فوتبال
سپاهان از دسترس خارج شد/ پای تراکتور در میان است؟

[tr][td]

[/td][td][/td][td][/td][/tr]



 بنا به صلاحدید کادر فنی تیم فوتبال سپاهان، تمرینات امروز و فردای طلاییپوشان بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته برگزار میشود
سایت گل- تیم فوتبال سپاهان که برای دیدار حساسش مقابل تراکتورسازی در روز یکشنبه آماده میشود، به صلاحدید کادر فنی تمریناتش را پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار میکند. به نظر میرسد این تصمیم به دلیل حضور تیم تراکتورسازی در اصفهان و از ترس لو رفتن تاکتیکهای زردپوشان اتخاذ شده است.
به گزارش سایت گل، تیم تراکتورسازی تبریز طبق برنامه باید در اصفهان دو بازی متوالی مقابل دو تیم این شهر برگزار کند. به همین دلیل بعد از دیدار هفته گذشته مقابل ذوبآهن اعضای تیم در اصفهان مانده و به تبریز بازنگشتهاند. بنا به صلاحدید کادر فنی تیم فوتبال سپاهان، تمرینات امروز و فردای طلاییپوشان بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته برگزار میشود.
سپاهان که هماکنون با ۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارد یکشنبه بیستم مردادماه از ساعت 19:45 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف تراکتورسازان میرود.

امضا:
پیشنهاد دهید تا بهتر شویم

اضافه شدن بخش حالت من در انجمن  

آشنایی با اعضای انجمن  

پاسخگویی به مشکلات کاربران
جمعه 18 مرداد 1392 - 13:15
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
amirurum
آفلاین


ارسال‌ها : 53
عضویت: 15 /5 /1392
محل زندگی: Urmia
تشکرکرده : 16
تشکر شده : 85
پاسخ : 5 RE اخبار متفرقه لیگ برتر فوتبال
قلعه‌نويي: وضعيت تيموريان فردا معلوم مي شود ...


سرمربي تيم استقلال گفت: چون هفته هاي اول مسابقات است ما بازي به بازي بهتر مي شويم. مقابل سپاهان و فجر بازي قابل قبولي انجام داديم.






امير قلعه نوعي درباره اينکه با تاخير در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل صبا حضور يافته بود عنوان کرد: از اين بابت از اهالي رسانه معذرت خواهي مي کنم.البته من مقصر نبودم.ساعت يک ربع به يک با من تماس گرفتند و گفتند ساعت 12:30 کنفرانس است!با اين وجود از همه اهالي رسانه عذرخواهي مي کنم.


به گزارش اوج ، وي ادامه داد:چون هفته هاي اول مسابقات است ما بازي به بازي بهتر مي شويم.مقابل سپاهان و فجر بازي قابل قبولي انجام داديم.صبا را دو بار آناليز کرديم.در خط حمله بازيکن باتجربه اي مثل رضا عنايتي را دارد.طبيعتا ما بايد ارتباط ميان خط مياني و حمله اين تيم را قطع کنيم.


سرمربي استقلال افزود:با توجه به زمان کم ميان مسابقات و بازي قبلي ما با فجر نتوانستيم در اين مدت خوب کار تاکتيکي کنيم چون از شيراز که برگشتيم يک تمرين ريکاوري انجام داديم و ديروز يک جلسه تمرين انجام داديم و امروز هم تمرين پيش از مسابقه را داريم.در مجموع بازي سختي خواهد بود و اميدوارم مسابقه تاکتيکي باشد.


وي درباره وضعيت مصدومان تيمش گفت:آندو کشيدگي دارد.تيم پزشکي تلاش مي کند او برسد.البته براي ما مهم تر از هر چيز سلامت بازيکن است.فردا وضعيت آندو معلوم مي شود.از تيم پزشکي مان تشکر مي کنم که امروز که تعطيل بوده است در تلاش بودند تا آندو برسد.شخص دکتر نوروزي امروز که تعطيل بود به کلينيک رفت تا وضعيت آندو را بررسي کند.به جز آندو،سه بازيکن ديگرمان به نام احمد جمشيديان،هاشم بيگ زاده و ساموئل را که در بازي هفته قبل نداشتيم در اين مسابقه در اختيار نخواهيم داشت.


سرمربي استقلال درباره کيفيت توپ هاي ليگ برتر اظهار داشت:من هم اعتقاد دارم توپ ها کيفيت خوبي ندارند.زمين ها هم که به جز آزادي کيفيت ندارند و توپ ها هم مزيد بر علت شدند.ابتدا از تاج تشکر مي کنم که ما مربيان امسال تکليفمان را در برنامه ريزي مسابقات مي دانيم و بعد اميدوارم او زودتر به اين مساله ورود کند.اين توپ هايي که با آنها بازي مي کنيم توپ هاي خوبي نيستند و رنگش هم خوب نيست.


وي درباره اينکه آيا خوردن 5 گل در سه بازي نخست براي استقلال عجيب نيست گفت:پاسخ اين پرسش در خود سوال وجود دارد.بله،عجيب است.ما فيلم ها را بازبيني مي کنيم.جوکار که گل دوم تيم فجر را زد ما 6 بازيکن پشت توپ داشتيم ولي انگار نداشتيم و بي خاصيت بودند.همه مربيان به بازيکنانشان مي گويند وقتي توپ را از دست مي دهيد پشت توپ قرار بگيرد اما مسوليت پذير باشد.


سرمربي استقلال افزود:گل دوم را هم بلافاصله پس از برگشت از شيراز را ديدم و حتما اين نقيصه را برطرف مي کنيم.مردم گل هاي زياد در مسابقات را دوست دارند اما ما بايد اين مشکل را برطرف کنيم.چون در آستانه ليگ قهرمانان هستيم بايد اين مساله را رفع کنيم.طي روزهاي اخير هم اشتباهات دفاعي را در آورديم و آناليز کرديم.


قلعه نوعي درباره اينکه آيا در تيمش به سيستم استفاده چرخشي از بازيکن اعتقاد دارد يا نه گفت:شايد بازيکن را در شرايط مسابقه نگه دارم ولي به سيستم چرخشي اعتقادي ندارم.همه مهاجمان آماده هستند و برهاني هم وضعيت خوبي دارد اما در حال حاضر قاضي و و نظري در شرايط مطلوبي هستند.


امضا:



آیا میدانید : مشکل قسمت نمایش نظرات در اونلی والیبال حل شده ؟ ((منتظرات نظران شما عزیزان هستیم))

جمعه 18 مرداد 1392 - 14:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 1 gfa ،
majidurmu
آفلاین


ارسال‌ها : 110
عضویت: 15 /5 /1392
محل زندگی: اورمیه
سن: 20
تشکرکرده : 158
تشکر شده : 141
پاسخ : 6 RE اخبار متفرقه لیگ برتر فوتبال
علی دایی: خودمان را به بالای جدول می چسبانیم


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سعی می کنیم با گرفتن سه امتیاز خودمان را به بالای جدول بچسبانیم و در آن بالا بمانیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی دایی در نشست خبری پیش از
بازی با سایپا که در هیات فوتبال استان البرز برگزار شد، ابتدا با تبریک
"عید فطر" و روز "خبرنگار" و همچنین راهیابی تیم ملی بسکتبال به فینال
قهرمانی آسیا، بیان کرد: از زحمات دکتر محمودی و سردار خاکی که اجازه
دادند، امروز (شنبه) در کرج تمرین کنیم، تشکر می‌کنیم. قطعا بازی فردا از
حساسیت زیادی برخوردار خواهد بود و سعی می کنیم با گرفتن سه امتیاز خودمان
را به بالای جدول بچسبانیم و در آن بالا بمانیم.

وی ادامه داد: سایپا هم می‌آید تا از امتیاز میزبانی استفاده کرده و با
پیروزی خودش را بالا بکشد. بازی سختی خواهد بود. سایپا تیم خوبی است و
امسال هم کادرفنی خوبی دارد ولی ما هر سه بازی‌اش را آنالیز ‌کرده‌ و
می‌دانیم که تیمی نبوده که بخواهد در زمین خودش ببازد. سایپا هم در اهواز
خوب بازی کرد و پارسال هم مقابل ما در راه‌آهن عملکرد موفقی داشت. همچنین
یک دیدار با این تیم داشته‌ و می‌دانیم که از کیفیت خوبی برخوردارند ولی
نتایج در سه بازی قبل را ملاک قرار نمی‌دهم. با این حال معتقدم که بازی
زیبایی خواهد بود و ان‌شاءالله حق به حق دار برسد.

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره برگزاری بازی در ورزشگاه انقلاب کرج عنوان
کرد: میزبانی حق هر تیمی است که در استان خودش بازی کند. سال قبل هم روی
این موضوع پافشاری داشتم. امیدوارم که مسئولان اجرایی و شورای تامین کرج
تمهیداتی را بیندیشند تا فردا مشکلی پیش نیاید. همه چیز دست مسئولان امنیتی
ورزشگاه و هواداران خواهد بود. امیدوارم که فقط تیم خودشان را تشویق کنند و
دست به کار غیرفوتبالی نزنند. هواداران اگر یار ما باشند توان بیشتری
خواهیم داشت.

علی دایی در ادامه این نشست خبری در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره
همکاری با انگین فیرات در سال‌های قبل تصریح کرد: زمانی که به سایپا آمدم،
فیرات در پنج هفته‌ اول کمک مربی لورانت بود. در تیم ملی از او هم استفاده
کردم اما وسطش رها کرد و به سپاهان رفت. با این حال هم من از او شناخت دارم
و هم او از من. ولی شناخت در فوتبال ایران نسبی است و همه از هم یک شناخت
نسبی دارند.

علی دایی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد بازیکنانش در سه
بازی قبل راضی است یا خیر، بیان کرد: از عملکرد تمام بازیکنانم راضی هستم؛
چه در دوران بدنسازی و چه طی انجام بازی‌ها. ما تیم خوبی داریم که همه در
آن زحمت کشیده‌اند. امیدوارم که بتوانیم با تلاش بیشتر دل هواداران را هم
به دست آوریم و نتایج در خور شان پرسپولیس را بگیریم. بازیکنان جوانی داریم
که زمان می‌برد با تیم هماهنگ شوند ولی من به آینده امیدوارم.

وی با بیان این که پرسپولیس در نیمه دوم هر سه بازی قبل خوب بود، افزود:
بازی‌هایی که به برد می‌رسیم، شیرین‌تر است. متاسفانه مقابل ذوب‌آهن
نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و در کارهای تهاجمی مشکل داشتیم
ولی در نیمه دوم بازی مس منطقی‌تر بودیم. با این حال این پرسپولیس تیمی
نیست که دلم می‌خواهد و هنوز خیلی کار داریم. باید از خودم شروع کنم و
فعالیتم را بیشتر کنم تا هماهنگی بین بازیکنان جدید و قدیم را به نقطه
ایده‌آل برسانم. شما ببینید 60 - 65 درصد تیم در بازی قبل را بازیکنان
قدیمی تشکیل می‌دادند و 35 تا 40 درصدش جدید بودند. سعی می‌کنیم تا
آماده‌ترین بازیکنان را به زمین بفرستیم.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس برای بازی فردا (یکشنبه) هیچ مصدوم و محرومی
ندارد اما هنوز وضعیت چند بازیکن مشخص نیست و علی دایی در نشست خبری هم
نگفت که از محمد نوری به دلیل غیبت در جلسه تمرین استفاده خواهد کرد یا نه.
هافبک پرسپولیس به دلیل فوت پدربزرگش در جلسه تمرین حاضر نشده بود.

علی دایی در این باره نیز توضیح داد: باید نوری سر تمرین بیاید و درباره او
تصمیم بگیریم. یکی، دو مشکل کوچک هم هست که با تشخیص پزشک تصمیم می‌گیریم
که از بازیکنان استفاده کنیم یا نه. چند بازیکن هستند که در دو روز اخیر
نتوانستند آن طور که باید و شاید تمرین کنند ولی ما بازیکنان جایگزینی
داریم و از این بابت نگران نیستیم.

او در پایان ضمن بیان این مطلب که تیمش در بازی فردا برای کسب سه امتیاز
بازی می‌کند، گفت: همه چیز دست خداست. من پیشگو نیستم ولی می‌خواهم سه
امتیاز بازی را بگیریم و به بالای جدول بچسبیم و در آنجا باقی بمانیم.



امضا:
آز یاشا----- آزاد یاشا-----اینسان یاشا


شنبه 19 مرداد 1392 - 18:41
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 1 gfa ،
habib
آفلاین


ارسال‌ها : 127
عضویت: 20 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 48
تشکرکرده : 9
تشکر شده : 70
پاسخ : 7 RE اخبار متفرقه لیگ برتر فوتبال
مهدی پاشازاده با تاييد خبر خريد امتياز باشگاه شهرداري تبريز گفت: با صحبت‌هايي که انجام داديم، امتياز شهرداري تبريز به علاوه امکانات اين باشگاه را خريديم و "استقلال تبريز" احتمالا نام اين تيم خواهد بود. از فردا کارمان را آغاز خواهيم کرد و ليگ هم از مهرماه آغاز مي‌شود. به همين دليل چون زمان کمي داريم، بايد سريع‌تر کار را آغاز کنيم.
اوجورکی خبرلردن بئلنیر ایندی استقلال تیمی آزربایجاندادا یارانیلیر. بونلارین هدفی بو تیمی یاراتماسینان یاردیمچیلارین آراسیندا اختلاف سالماخدیر. یاخجی سی بودورکی بو تیمه اولدا محل قویولماسین. گسترش تیمیله تراختور بیزلره کفایت ائدر

امضا:ای انسان ... ای انسان
سن اوزون الله سان
الله دان منظور دردلره درمانسان
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 15:38
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 1 gfa ،
habib
آفلاین


ارسال‌ها : 127
عضویت: 20 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 48
تشکرکرده : 9
تشکر شده : 70
پاسخ : 8 RE اخبار متفرقه لیگ برتر فوتبال

 شهرام دبيري : 



               هيئت فوتبال بايد به صورت علمي اداره شود

                                 
خبرگزاري آريا- در حالي که فدراسيون فوتبال کشورمان اعلام کرده است ميزباني جام ملت هاي آسيا در سال 2019 را مي خواهد دکتر شهرام دبيري اعتقاد دارد تبريز  فاکتورهاي لازم براي ميزباني اين رقابت ها را دارا مي باشد .  
به گزارش خبرنگار ما از تبريز، دکتر شهرام دبيري گفت : در صورت اينکه ميزباني جام ملت هاي 2019 به ايران  واگذار شود ، تبريز مي تواند ميزباني بخشي از اين رقابت ها  معرفي شود.
دکتر شهرام دبيري که يکي از دو کانديداي رياست هيات فوتبال استان مي باشد، اظهار داشت: در صورت انتخاب به عنوان رييس هيات فوتبال استان، ميزباني تبريز در جام ملت هاي آسيا جزو اهداف و برنامه هاي اصلي ام  قرار خواهم گرفت .
وي افزود: اگر ميزباني جام ملت هاي 2019 به ايران واگذار شود، سعي خواهم کرد  که تبريز را نيز  در ميزباني  اين رقابت ها سهيم نمايم  و  در غير اين صورت  با  تقويت زيرساخت هاي فوتبال تبريز و همچنين کسب امتيازات لازم  ميزباني، تبريز را کانديداي ميزباني جام ملت هاي سال 2023 خواهم کرد .
وي در مورد اينکه آيا  تبريز  از زير ساخت هاي لازم براي برگزاري مهمترين رقابت هاي فوتبال در آسيا را دارد، گفت مسلما امروز نواقصاتي در وجود دارد که مي توان  با برنامه ريزي مناسب  آنها را برطرف ساخت، اما مهمترين فاکتورهاي ميزباني که  استاديوم استاندارد و تماشاگر مي باشد را شهر ما دارد وجاي تاسف است که  با چنين تماشاگراني فقط درعرصه باشگاهي ميزبان رقابت هاي آسيايي باشيم .
رييس هيات مديره باشگاه دبيري تبريزهمچنين گفت: در يک دهه اخير تيم هاي تبريزي هميشه مورد بي مهري فدراسيون فوتبال قرار گرفته اند که بارزترين آن احجافي است که به سه تيم
گسترش فولاد، ماشين سازي و شهرداري در سه دوره اخير ليگ دسته يک اشاره کرد .
وي افزود: آنچه در اين امر مسلم است نداشتن هيچ نفوذي در فدراسيون فوتبال مي باشد که باعث شده است به راحتي حق تيم هاي تبريزي ناديده انگاشته شده و عملا شاهد بوديم در دادخواهي ها  وقتي حق تيم گسترش فولاد ثابت شد، هيچ اقدامي براي اين تيم صورت نگرفت، در حالي که در وضعيت مشابه چند سال پيش  تيم نفت آبادان بدون  حضور در ليگ دسته يک، به ليگ برتر صعود کرد .
دبيري گفت:  به نظرمن بايد هيات فوتبال استان تقويت شده و به صورت علمي اداره شود و ديگر نمي توان به صورت  سنتي در فوتبال به موفقيت هاي گذشته دست يافت .
وي تصريح کرد: اگر بتوانم راي لازم را از مجمع کسب کنم ، در پيشرفت فوتبال استان تحول بزرگي ايجاد خواهم کرد.

امضا:ای انسان ... ای انسان
سن اوزون الله سان
الله دان منظور دردلره درمانسان
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 16:51
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 1 gfa ،
habib
آفلاین


ارسال‌ها : 127
عضویت: 20 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 48
تشکرکرده : 9
تشکر شده : 70
پاسخ : 9 RE اخبار متفرقه لیگ برتر فوتبال
او داعیه‌دار حرکتی شده که به شدت غیراخلاقی، مذموم و ناپسند است

  سایت گل -  هنوز که هنوز است "تحصیل‌کرده" یک صفت بارز و محدود در فوتبال ایران است. با این حساب علی دایی یک استثنا بود و از خیلی وقت پیش، خیلی‌ها روی او حساب می‌کردند. یک تحصیلکرده معتبرترین دانشگاه صنعتی خاورمیانه که فرنگ رفته و فوتبال روز دنیا را دیده و می‌تواند نسلی جدید در فوتبال ایران بیافریند.

اتفاقا خود دایی هم این نقش را باور داشت و با جاه‌طلبی منحصر به فردش پروسه تبدیل شدن از یک بازیکن به مربی را خیلی زود طی کرد و البته خیلی زود امیدهای امیدواران نسبت به او کمرنگ و کمرنگ‌تر شد. علی دایی کت و شلوار پوش جز یکی دوبازی که تسبیح در دست، روی نیمکت ذکر می‌گفت، با فریادهای عصبی‌اش کنار خط، جزو شبیه‌ترین مربیان هم‌نسلش به نسل گذشته مربیان وطنی بود؛ همان‌هایی که قاعده فوتبال بودند و قرار بود دایی استثنای این قاعده باشد.

او بعد از شکستن رکوردهای زیادی در دوران بازیگری، در دوران مربیگری همچنان رکوردشکن است اما رکوردهای دوران مربیگری او نه تنها افتخاری برای او و
فوتبال ایران به دنبال ندارد، که از شان و اعتبار خودش می‌کاهد و دل‌بستگان به این اسطوره را هم دلسرد و سرشکسته می‌کند. این همان اسطوره‌ای است که قرار بود متفاوت باشد اما حالا همرنگ جماعت شده و در مسابقه با نسخه‌های رایج گوی سبقت را هم از آنان می‌رباید. چرخش‌های اعجاب آور دارد، روزی در دشمنی با رویانیان از هیچ گونه اقدام و گفتاری فروگذار نمی‌کند و روزی بزرگ‌ترین حامی سردار می‌شود. یک روز در تعریف و تمجید علی کریمی افراط می‌کند و چندی بعد با او سرشاخ می‌شود. به عالم و آدم ایراد می‌گیرد، آن هم ایرادهای بنی‌اسرائیلی و بچه‌گانه؛ "برنامه 90 کار خودش را کرد"! روی خط برنامه زنده تلویزیونی می‌آید و با بی‌احترامی کارشناس برنامه را زیر سوال می‌برد، چرا که معتقد است بزرگ‌ترین داورهای دنیا "برای او" سوت زده‌اند!
به توپ مسابقات ایراد می‌گیرد و خواستار آدیداس و نایک می‌شود اما دوست ندارد کسی یادش بیاورد که زمان سرمربیگ تیم ملی، بی‌ضابطه و قاعده، چه
لباس‌های باکیفیتی! تن بازیکنان تیم ملی کرده بود و سودش هم به جیب یک  برندی رفت که اول اسمش "د" دارد.


می‌شود از این اقدامات دایی یک لیست بلند بالا تهیه کرد اما هیچ کدام از این ها آنقدر خطرناک نیست که رویه جدید او. او داعیه‌دار حرکتی شده که به شدت غیراخلاقی، مذموم و ناپسند است. دایی به شاگردانش می‌گوید در هنگام مصدوم شدن و یا تظاهر به مصدومیت بازیکنان حریف، توپ را بیرون نزنند. احتمالا خیلی هم به خودش افتخار می‌کند و این را ابداعی جدید و در زمره افتخاراتش می‌داند. دیروز شاگردان دایی با مس همین کار را کردند، قبلا هم کرده بودند.

اما آقای دایی، آقای اسطوره تحصلیکرده؛ شما مجازی با کارنامه و افتخاراتت هر کاری بکنی، حتی مجازی همه امیدهایمان را ناامید کنی اما مجاز نیستی بی‌اخلاقی را تجویز و ترویج کنی. هیچ میدانی اگر در صحنه‌ای بازیکن حریف دچار ایست قلبی شده باشد، یا ضربه به سرش وارد شده باشد و تیم تو توپ را به اوت نزند، چه فاجعه‌ای رخ می‌دهد؟ آقای مهندس، هیچ دکتری از راه دور نمی‌تواند تشخیص بدهد که یک بازیکن واقعا دچار مشکل شده، تو چطور از کنار زمین این طور بی‌محابا و بی‌فکر، دستور به خطر انداختن جان بازیکنان تیم حریف را صادر می‌کنی؟

 
 "لابد می‌خواهی بگویی وقت‌کشی رایج شده، بازیکن‌ها بی‌دلیل خودشان را زمین می‌اندازند و چه و چه؛ اما این توجیهات درست مثل این است که از فردا در خیابان، جلوی آمبولانس‌های آژیرکش را بگیریم و به آنها راه ندهیم. چون چند باری دیده‌ایم که آمبولانس بدون مریض آژیر کشیده تا راهش باز شود. اگر همه آمبولانس‌ها هم بی‌دلیل آژیر بکشند باز نمی‌شود به آمبولانس‌ها راه نداد، شاید مریضی در آن باشد که هر ثانیه تاخیر، مرگ را برایش به  دنبال داشته
باشد."


امضا:ای انسان ... ای انسان
سن اوزون الله سان
الله دان منظور دردلره درمانسان
یکشنبه 20 مرداد 1392 - 17:03
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 1 gfa ،
majidurmu
آفلاین


ارسال‌ها : 110
عضویت: 15 /5 /1392
محل زندگی: اورمیه
سن: 20
تشکرکرده : 158
تشکر شده : 141
پاسخ : 11 RE اخبار متفرقه لیگ برتر فوتبال
پول انتقال خلعتبری به پرسپولیس جور شد...

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از اعلام آمادگی یک ایرانی خیر، کارآفرین و
علاقمند به فوتبال ملی برای تامین هزینه‌های انتقال محمدرضا خلعتبری از تیم
فوتبال عجمان امارات به پرسپولیس خبر داد.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد رویانیان دراین‌باره به
سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: پس از نشستی که با خلعتبری داشتم، هزینه‌ها
و چگونگی جدایی وی از عجمان را بررسی کرده و تلاش‌ها، رایزنی‌ها و مذاکرات
خود را مضاعف کردیم و خوشبختانه یکشنبه شب یک ایرانی خیر، کارآفرین و
مدیراقتصادی علاقمند به فوتبال ملی آمادگی خود را برای پرداخت هزینه‌های
جدایی این بازیکن ملی‌پوش از عجمان اعلام کرد و امیدواریم فدراسیون فوتبال،
سازمان لیگ و نهادهای دولتی همکاری‌های لازم را برای امور اداری این کار
بزرگ به عمل آورند.

رویانیان تصریح کرد: این ایرانی خیر و مدیر اقتصادی علاقمند به فوتبال ملی
به عشق فوتبال ایران و سربلندی آن آمادگی خود را اعلام داشت و هزینه انتقال
خلعتبری و جدایی‌اش از عجمان را تامین کند. امیدواریم این امر بسیار مبارک
و ارزشمند که جنبه ملی دارد و نباید به آن رنگی نگاه کرد، تحقق یافته و
عملی شود. ایشان درخواست ما را پذیرفت و امیدواریم همه چیز خوب پیش رفته و
در نهایت این انتقال انجام شود.




امضا:
آز یاشا----- آزاد یاشا-----اینسان یاشا


دوشنبه 21 مرداد 1392 - 19:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست .. روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید .



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | اخبار متفرقه لیگ برتر فوتبال | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS