زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 12:51 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 166
نویسنده پیام
habib
آفلاین


ارسال‌ها : 127
عضویت: 20 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 48
تشکرکرده : 9
تشکر شده : 70
لغو بازی شهرداری تبریز و صبای قم
این روزها تیم هندبال صبای قم با جدیت زیر نظر کادر فنی خود آماده حضور موفق در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور می‌شود و در تمرینات فشرده آماده سازی پیش فصل لیگ برتر هندبال به سر می‌برد.

  این در حالی است که قرار است امسال رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با شرکت 12 تیم به شکل دوره‌ای برگزار شود اما به دلیل اینکه مسئولان شهرداری تبریز قصد ندارند تیمی در لیگ‌های تمام رشته‌های ورزشی کشور داشته باشند، تعداد تیم‌های لیگ برتر هندبال نیز به 11 تیم کاهش پیدا کرد.

البته دلیل اینکه مسئولان شهرداری تبریز چنین تصمیمی را اتخاذ کرده‌اند به سبب اتفاقاتی است که در سال جاری برای تیم فوتبال این باشگاه رخ داد و در پی محرز شدن تبانی در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان این تصمیمات از سوی تبریزی‌ها اتخاذ شد.

تیم فوتبال شهرداری تبریز اردیبهشت ماه امسال خود را به عنوان قهرمان گروه نخست از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به هدایت فراز کمالوند به لیگ برتر فوتبال رساند اما بعد از حدود یک ماه از پایان لیگ آزادگان مشخص شد که تبریزی‌ها در چندین مورد برای راهیابی به لیگ برتر دست به تبانی زده‌اند.

این اتفاق موجب شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم شهرداری تبریز را مستقیما از لیگ برتر به لیگ دسته دوم جام آزادگان بفرستد و در اعتراض به این تصمیم از سوی مسئولان باشگاه شهرداری، آن‌ها تمام فعالیت‌های خود در ورزش قهرمانی را لغو کردند.

بدین ترتیب همانند فوتسال و چندین رشته ورزشی دیگر امسال خبری از تیم هندبال شهرداری تبریز در مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور نخواهد بود و فدراسیون هندبال نیز با حذف نام شهرداری تبریز از بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر هندبال تعداد تیم‌های حاضر در لیگ را به 11 تیم کاهش داد.

بر این اساس دیدارهای هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تغییر نمی‌کند جز اینکه دیدار صبای قم و شهرداری تبریز با کناره‌گیری تیم تبریزی به انجام نمی‌رسد و صبای قم در هفته نخست با قرعه استراحت رو به رو شد.

فصل جدید لیگ برتر هندبال از فردا پنجشنبه بیست و چهارم مرداد ماه با دیدار سپاهان اصفهان و نیروی زمینی تهران آغاز می‌شود و روز جمعه نیز پیگیری خواهد شد.

امضا:ای انسان ... ای انسان
سن اوزون الله سان
الله دان منظور دردلره درمانسان
چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 18:46
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 1 gfa ،
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست .. روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید .



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | لغو بازی شهرداری تبریز و صبای قم | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS