زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 12:23 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 163
نویسنده پیام
habib
آفلاین


ارسال‌ها : 127
عضویت: 20 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 48
تشکرکرده : 9
تشکر شده : 70
آخرین اخبار مربیان و بازیکنان سایر تیم ها
سرمربي تيم فوتبال استقلال شهرداري تبريز گفت: گذاشتن نام استقلال روي تيمم يک ايده بود که نوز هم قطعيت پيدا نکرده است.

مهدي پاشازاده درخصوص وضعيت تيمي که امتياز آن را خريده اظهارداشت: مشکلات زيادي در اين تيم داريم اما تلاش مي کنيم شرايط را سر و سامان بدهيم.

به گزارش اوج، وي درباره انتقاداتي که از نام احتمالي اين تيم مطرح شده افزود: تيم خودم است و هر اسمي بخواهم روي آن مي گذارم. هر کسي هم از اسم يا رنگ پيراهن تيمم خوشش نمي آيد به ورزشگاه نيايد.

پاشازاده ادادمه داد: اين تيم را وقتي خريدم هيچ چيز نداشت. کادر فني تيم از اطراف تبريز هستند به جز سيانکي. کادر فني تيم من همان کادرفني است که فولاد گستر را بالا آورد. 50 درصد از بازيکنان هم بازيکنان همين تيم هستند. از يکشنبه به مدت 10 روز در تبريز تمرين مي کنيم و بعد از آن براي برگزاري اردو به سرعين مي رويم.

وي گفت: هدف اصلي من سرمايه گذاري روي بازيکنان جوان تبريزي است. چند بازيکن آيند دار را مد نظر دارم و مي خواهم آنها را به فوتبال تبريز معرفي کنم.ما فرصت کمي تا شروع مسابقات داريم اما باشگاه هيات مديره و مديرعامل خواهد داشت  و هدفم اين است که يک باشگاه واقعي را در فوتبال ايران تاسيس کنم. هنوز هم نام تيم مشخص نشده است. گذاشتن نام استقلال روي تيمم يک ايده بود که هنوز هم قطعيت پيدا نکرده است. شايد اسپانسري بگيريم که نام تيم را آن مشخص کند.

پاشازاده با اشاره به درخشش فرهاد مجيدي در بازيهاي استقلال، خاطرنشان کرد: بايد به فرهاد تبريک بگويم که در اين سن و سال اينطور بازي مي کند. او بايد الگويي براي جوانها باشد و همه فوتباليستهاي ايراني بايد مجيدي را سرمشق خود قرار دهند. متاسفانه جنبه و ظرفيت بازيکنان ما پايين آمده و آنها بايد وضعيت اين روزهاي فرهاد مجيدي را الگوي خود قرار دهند که ستاره تيمش است.

پيشکسوت استقلال درباره شرايط اين تيم براي حضور در بازيهاي آسيايي گفت: متاسفانه به نظر مي رسد استقلال از نظر مسايل مالي در تنگنا قرار دارد. متاسفانه تيم قهرمان ايران که نماينده ما در بازيهاي آسيايي است وضعيتي بحراني دارد و فقط در ايران است که چنين اتفاقاتي رخ مي دهد. تلويزيون گردن کلفتي مي کند و پول حق پخش را نمي دهد، فدراسيون نمي تواند کمکي به باشگاهها کند و درآمد بليت فروشي هم معلوم نيست چه مي شود. آن وقت تماشاگر وقتي تيمش نتيجه نمي گيرد زورش به مربي و بازيکن مي رسد.

پاشازاده در پايان گفت: موفقيت استقلال در آسيا دور از دسترس نيست چون تيمهاي ايراني هميشه وقتي در تنگنا هستند نتايج خوبي مي گيرند. هر چند که موفقيت هاي فوتبال روي مشکلاتمان سرپوش مي گذارد.


امضا:ای انسان ... ای انسان
سن اوزون الله سان
الله دان منظور دردلره درمانسان
شنبه 26 مرداد 1392 - 11:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست .. روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید .



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | آخرین اخبار مربیان و بازیکنان سایر تیم ها | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS