زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 1:57 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 168
نویسنده پیام
habib
آفلاین


ارسال‌ها : 127
عضویت: 20 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 48
تشکرکرده : 9
تشکر شده : 70
انتخابات هیئت فوتبال
سرویس ورزشی آناج:
"دکتر دبیری" مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز و کاندیدای انتخابات هیات فوتبال استان آذربایجانشرقی در گفتگویی با خبرنگار ورزشی آناج در مورد وضعیت فعلی فوتبال در تبریز و استان گفت:یکی از مشکلات فعلی فوتبال استان بحث تیم فوتبال ماشین سازی است که از سوی باشگاه دبیری سال قبل به رایگان به هیات فوتبال استان داده شده بود و هیات هم در مقابل تعهد به پرداخت چهارصد میلیون حق امتیاز تیم به شرکت پتروشیمی داده بود.

وی در ادامه گفت:متاسفانه هیات آن چهار صد میلیون را هیچ وقت به پتروشیمی نداد.چند هفته اول لیگ را خودشان تیم داری کردند و بعداز آن هم تیم به موسسه جوانان خیر واگذار شد و از سوی جوانان خیر هم به آقای سینا اصل محمدپور حکم مدیر عاملی داده شد،از شانس بد ماشین سازی چند ماه بعد بخاطر مشکلی که برای موسسه جوانان خیر بوجود آمد تیم به موسسه کوثر واگذار شد ولی کوثر حاضر به حمایت از این تیم قدیمی نشد و نیم فصل دوم هزینه های تیم را سینا اصل محمدپور از جیب خودش پرداخت نمود.







عضو شورای شهر تبریز در مورد حمایت از ماشین سازی نیز گفت: سینا اصل محمدپور طی نامه ای از شورای شهر درخواست کمک مالی به باشگاه برای پرداخت بدهی را داد که شورا نیز مبلغ دویست میلیون تومان برای ماشین سازی کمک مالی در نظر گرفت که بعد از مدتی آقای ششگلانی با ارسال نامه ای خواستار اهدای این پول به هیات فوتبال شدند و این درحالی بود مدیر عامل باشگاه چند صد میلیون از جیب خودش برای ماشین سازی خرج کرده بود.

وی در ادامه افزود: ما بخاطر ماشین سازی و سینا اصل محمدپور کمک کردیم نه بخاطر هیات فوتبال که هیات فوتبال بخواهد این پول را از شورا بگیرد و به باشگاه ندهد.

دبیری در مورد سقوط تیم فوتبال شهرداری به دسته دو و ماجرای حکم بی سابقه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال نیز گفت:متاسفانه در ماجرای شهرداری و همچنین مس ونگون با آبروی فوتبال تبریز بازی شد البته باید از یاد نبریم که هیات فوتبال استان و تبریز هم تقصیرات زیادی چه در ماجرای شهرداری و چه در موضوع مس سونگون دارد.


دبیری در ادامه اظهار نمود:بازیکنان جوان فوتبال تبریز و آذربایجان هیچ گناهی ندارند که بخواهند امسال همگی بدون تیم بمانند و کتک دعوای هیات و شهرداری را بخوردند.مسئولین هیات فوتبال استان علیه مدیران باشگاه شهرداری برنامه داشتند که بخاطر این موضوع در ماجرای تبانی با ارسال نامه به فدراسیون باعث قطعیت حکم تبانی شهرداری شدند ولی آقایان باید بدانند که در این ماجرا با آبروی شهر و شهرداری بازی شد.

عضو شورای شهر تبریز در مورد وضعیت تیم داری شهرداری در سال جاری نیز گفت: امسال شهرداری در تمام رشته های ورزشی به غیر از فوتبال در رده های لیگ برتر و دسته یک تیم داری خواهد کردو تیم فوتبال بخاطر ریشه دار نبودنش به بخش خصوصی واگذار خواهد شد و بجای فوتبال در رشته های پایه و ورزش همگانی سرمایه گذاری میشود تا تمام اقشار جامعه سهمی از ورزش شهرداری داشته باشند.

دبیری در مورد حمایت شورای شهر و شهرداری از تیم فوتبال تراکتورسازی نیز گفت: امسال سعی میکنیم بجای تیم فوتبال شهرداری از تراکتورسازی حمایت کنیم.شهرداری میتواند با در اختیار گرفتن امتیاز باشگاه تراکتورسازی از این تیم حمایت خوبی انجام دهد.در مورد حضور شهردار در هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی هم هیچ مشکل قانونی وجود ندارد و در صروت تمایل شهردار، وی میتواند عضو هیئت مدیره این باشگاه باشد.

دبیری در مورد دلایل حمایت شهرداری از تیم فوتبال تراکتورسازی نیز گفت: رسالت شهرداری دخالت در تمامی امرو شهری است و در کنار خدمات شهری، مسائلل اجتماعی و ایجاد نشاط در جامعه نیز جزو وظایف اصلی این ارگان می باشد که باتوجه به نشاطی که با موفقیت های تیم وفتبال تراگتورسازی در جامعه ایجاد شده نیاز میبینیم که با حمایت های بیشتر از این تیم بستر شادی و نشاط بین جوانان و خانواده ها را در شهر ایجاد کنیم.البتته حمایت ازتراکتورسازیزمانی معنی دارد که بتوانیم به وظیفه اصلی خود که رسیدگی به مناطق محروم شهر می باشد عمل کنیم.

کاندیدای انتخابات هیات فوتبال استان در مورد تغییر رئیس هیات فوتبال بعد از بیست سال نیز گفت:فرض بر اینکه آقای ششگلانی بیست سال موفق در هیات فوتبال استان داشته باشند،آیا دیگر برای ایشان حضور در مسند ریاست فوتبال استان کافی نیست و زمان بازنشستگی ایشان فرا نرسیده است.فرگوسن هم بالاخره بعد از چند دهه از سرمربیگری منچستر بازنشسته شدند دیگر آقای ششگلانی که جای خود را دارند.



دبیری در ادامه افزود:بنظر میرسد که خلاقیت و انرژی آقای ششگلانی دیگر تمام شده است و فوتبال استان نیاز به ایجاد تغییراتی برای ایجاد نشاط دارد.تنها دلیلی که میتواند باعث حضور وی در مسند ریاست هیات فوتبال استان باشد فقط موضوعات سیاسی است که اگر هم قرار است چنین اتفاقی بیوفتد بهتر بود فرد دییگری جایگزین ایشان میشد تا حداقل با انرژی جدید در هیات مواجه باشیم.
مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز در ادامه افزود: نظر مردم و ورزشکاران هم در مورد هیات فوتبال مهم است و وقتی جامعه فوتبالی استان عملکرد ایشان را قبول ندارند چرا باید حضوری دوباره در این مسند داشته باشند.هیات به تحول نیاز دارد و این کار میتواند با تغییر مدیریت انجام بگیرد.

دبیری در مورد زمان انتخابات و نوع آن نیز گفت: متاسفانه آئین نامه برگزاری مجمع ایراد دارد.چه کسی تعداد هیات های شهرتان ها را تعئین نموده است؟بنظظرم انتخابات در این حالت معنا ندارد و نمیتوان نام انتخابات آزاد بر روی آن نهاد.فدراسیون فوتبال و هیات ها NGO هستن و NGOها هم باید از طریق نتخابات تقویت شوند نه از طریق انتصابات که روالی عادی در کشور ما شده است.

امضا:ای انسان ... ای انسان
سن اوزون الله سان
الله دان منظور دردلره درمانسان
پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 11:48
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست .. روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید .



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | انتخابات هیئت فوتبال | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS