زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 3:05 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 212
نویسنده پیام
habib
آفلاین


ارسال‌ها : 127
عضویت: 20 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 48
تشکرکرده : 9
تشکر شده : 70
شهرداری تبریز
وضعیت مبهم تیم داری پاشازاده در تبریز
شورای شهر تبریز قصد دارد بار دیگر شازمان ورزش شهرداری را فعال کند و تیم هائی را در رشته های قهرمانی و همگانی راه اندازی کند. طبیعی است که تیم فوتبال شهرداری تبریز نیز آغاز بکار کند       
سایت گل-سران شورای شهر تبریز تصمیم گرفته‌اند تا باردیگر سازمان ورزش شهرداری تبریز را فعال کنند تا این سازمان به تیم‌داری در رشته‌های قهرمانی و همگانی بپردازد.

به گزارش سایت گل، شورای شهر تبریز در راستای این تصمیم قصد دارد در زمینه‌ی فوتبال نیز تیم‌داری کند و تیم شهرداری تبریز را بار دیگر در اختیار بگیرد،تیمی که چندی پیش اعلام شد امتیاز آن به مهدی پاشازاده، بازیکن اسبق تیم 
ملی واگذار شده است.

البته به گفته‌ی خود مهدی پاشازاده، او با شهردار تبریز قرارداد این واگذاری را امضا کرده است و معاونان شهردار نیز این قرارداد را امضا کرده‌اند. اما گویا نظر شورای شهر در رابطه با این واگذاری برگشته است و باید در این خصوص در انتظار تصمیم‌های بعدی این سازمان نشست.
پاشازاده که تمامی هزینه‌های شهرداری را برای آغاز لیگ متحمل شده است و تیمی تقریبا بومی را تدارک دیده است، تمرینات و بازی‌های تدارکاتی پیش‌فصل را نیز پشت سرگذاشته است و آماده‌ی حضور در لیگ آزادگان است. 

امضا:ای انسان ... ای انسان
سن اوزون الله سان
الله دان منظور دردلره درمانسان
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 18:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
habib
آفلاین


ارسال‌ها : 127
عضویت: 20 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 48
تشکرکرده : 9
تشکر شده : 70
پاسخ : 1 RE حاجی‌زاده: شرط حضور فوتبال شهرداری تبریز در لیگ استفاده از بازیکنان بومی است
سعید حاجی‌زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز در تشریح این مصوبات اظهار کرد: تمام اختیارات شهردار سابق به غیر از سه مورد ترک تشریفات مناقصه بدون تقسیم منابع و واگذاری به غیر انجام گیرد، معامله با شرکت‌های دولتی و وزارتخانه‌ها محدود غیرقابل واگذاری است و مورد آخر نیز موضوع واگذاری 75 درصدی اختیارات شهرداری کلانشهر تبریز به شهرداران و
مدیران مناطق که در شهرداری سابق اتفاق افتاده بود اکنون به شهرداران و مدیران مناطق در سرپرستی انتقال یافت.
تصویب لایحه سه فوریتی سرپرست شهرداری تبریز در رابطه با تیم فوتبال شهرداری
وی از تصویب لایحه سه فوریتی که سرپرست شهرداری تبریز در رابطه با تیم فوتبال شهرداری ارائه کرده بود خبر داد و افزود: این لایحه به شرط استفاده از بازیکنان بومی مصوب شد و با توجه به محدودیت زمانی برای فصل نقل و انتقالات به باشگاه شهرداری اجازه داده شد تا در صورت عملی کردن این شرط در مسابقات لیگ دسته دو شرکت کند.
حاجی‌زاده در عین حال این شرط را در افزایش انگیزه بین جوانان و استعدادهای موجود در استان مفید دانست و گفت: این شرط همچنین می‌تواند در تقویت تیم‌های فوتبال استان در استفاده از ظرفیت‌های بومی مفید واقع شود.
امکان ورود به بحث انتخاب شهردار فراهم نشد
این عضو شورای چهارم در پاسخ به این سئوال که آیا موضوع انتخاب شهردار کلانشهر تبریز در جلسه امروز مطرح شد، گفت: متاسفانه موارد یاد شده بخش قابل ملاحظه‌ای از وقت جلسه امروز را گرفت و امکان ورود به بحث انتخاب شهردار فراهم نشد.
وی اضافه کرد: حتی فرصت اصلاح آیین نامه داخلی شورا نیز که به دلیل افزایش تعداد اعضاء ضروری است و مواردی از این آیین نامه باید بازنگری شود پیش نیامد.
حاجی‌زاده از برگزاری جلسه فوق‌العاده شورا در روز سه‌شنبه برای بررسی موارد یاد شده خبر داد.

امضا:ای انسان ... ای انسان
سن اوزون الله سان
الله دان منظور دردلره درمانسان
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 20:30
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
habib
آفلاین


ارسال‌ها : 127
عضویت: 20 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 48
تشکرکرده : 9
تشکر شده : 70
پاسخ : 2 RE نمي‌گذارند صادقانه به فوتبال تبريز خدمت کنم!
مهدي پاشازاده در مورد آخرين وضعيت خريد امتياز تيم شهرداري تبريز مي‌گويد: بنده با شهردار قرارداد بسته ام و معاونان وي نيز اين قرارداد را امضا کرده اند، بنده هم وجه مورد توافق را به حساب ايشان واريز کرده ام. اکنون هم اگر نظر شهرداري و يا شوراي شهر برگشته به من چيزي گفته نشده است و اين اخبار همه و همه شايعه است. در آخرين جلسه اي هم که با آقاي نوين داشتيم همه چيز کاملا مساعد بوده و تيم ما نيز تمرينات خود را از دو هفته پيش آغاز کرده است. دوران بدنسازي و ديدار هاي دوستانه خود را نيز آغاز کرده ايم.
وي ادامه مي‌دهد: حدود 80 درصد بازيکنان تيم ما ترک زبان و بومي و نيمي از بازيکنانمان نيز از يارهاي سابق تيم گسترش فولاد سهند مي باشند. تيم خيلي خوبي داريم اما بايد از ما حمايت شود تا بتوانيم پيشرفت کنيم.
پاشازاده در پاسخ به اين سئوال که هزينه هاي تيم را چه کسي تامين مي کند، اظهار کرد: هزينه هاي اين تيم تمام و کمال از سوي بنده تامين مي شوند و تنها زمين تمرين تيم و استاديوم محل برگزاري ديدار ها از سوي شهرداري تبريز تدارک ديده خواهند شد.
بازيکن سابق تيم ملي فوتبال ايران در ادامه در مورد اينکه گفته مي شود وي نام تيم شهرداري را تغيير خواهد داد، گفت: نام هايي که گفته مي شد همه شايعه بودند و من به هيچ وجه قصد تغيير نام تيم شهرداري را ندارم. قصد من از خريداري امتياز اين باشگاه پيشرفت فوتبال آذربايجان بوده و اينکه اروپا و تهران را ترک کرده و به اين جا آمده ام به همين دليل است. در تيم ما بحث فني حرف اول را مي زند و اينگونه مسائل حاشيه اي جايي در تيم ندارند.
پاشازاده در ادامه مي‌گويد: بنده هزينه کرده ام و امتياز تيم شهرداري را خريداري کرده ام و حتي نام آن را نيز تغيير نمي دهم، در صورتي که اگر مسئولين ديگر شهر ها امتياز را خريداري مي کردند، هم نام تيم تغيير مي کرد و هم پول کم تري به شهرداري مي رسيد. تنها خواسته تيم ما از شهرداري محل تمرين و انجام ديدار هايمان است که بايد طبق قرارداد آن ها را تامين کنند،
حال کجاي اين کار مشکل دار است که برخي افراد در راه پيشرفت تيم سنگ اندازي مي کنند؟
وي در خاتمه اينگونه حرف مي‌زند: من آمده ام صادقانه کار کنم. نه با کسي کاري دارم و نه با کسي دشمني دارم، من چند تن از بازيکنان تيم را از خيابان هاي تبريز گزينش کرده ام و به فکر پيشرفت فوتبال اين ديار هستم. مي توانستم به عنوان مربي يا کمک مربي در ديگر تيم ها کار کنم و پول بگيرم، اما اگر به اين جا آمده و هزينه کرده ام براي کمک به پيشرفت فوتبال تبريز
است و اميدوارم مسئولين با حمايت هاي خود ما را در اين امر ياري کنند.

امضا:ای انسان ... ای انسان
سن اوزون الله سان
الله دان منظور دردلره درمانسان
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 11:25
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست .. روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید .



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | شهرداری تبریز | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS