زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 1:57 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 128
نویسنده پیام
habib
آفلاین


ارسال‌ها : 127
عضویت: 20 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 48
تشکرکرده : 9
تشکر شده : 70
سمندر:حرف‌های ویسی برایم مهم نیست/نمی‌دانم چرا هواداران تبریزی حمایتمان نمی‌کنند؟!
غلامرضا سمندر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به شرایط تیم گسترش فولاد تبریز در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت:خدا را  وضعیت تیم خوب است و کادر فنی و بازیکنان تا حدودی توانستند انتظارات ما را برآورده کنند.هدفگذاری ما از همان شروع لیگ مسابقات لیگ برتر حضور در بین 10 تیم بالای جدول بود که الان هم نهم هستیم و این تک رقمی بودن هدف ما است که باید تا پایان فصل آن را حفظ کنیم.
وی با اشاره به شیوه بازی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: من فکر می‌کنم در بین تیم‌های انگشت‌ شمار 16 تیم حاضر در لیگ برتر که فوتبال خوبی را ارائه می‌کنند، تیم گسترش فولاد هم قطعا جز تیم‌هایی است که خوب بازی می‌کند و هواداران از دیدن بازی گسترش فولاد لذت می‌برند و در تمامی مسابقات با سیستم تهاجمی به میدان می‌رویم.
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در خصوص اظهارات عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان که گفته بود، گسترش فولاد فقط با حربه اوت دستی می‌خواست بازی را ببرد گفت: من خودم ماندم چرا آقای ویسی این حرف را زده است؟ البته اصلا حرف های او برای من مهم نیست. او برای خودش حرف می‌زند. صد درصد هم مطمئن باشید به حرفی که خودش زده ایمان ندارد. فقط خواسته همین طوری یک حرفی زده باشد.
وی افزود: خود ویسی می‌داند اگر تیم گسترش فولاد نتوانسته نتایج لازم را در لیگ برتر بگیرد از لحاظ شیوه بازی جز معدود تیم‌هایی که در تمامی مسابقات خود به غیر بازی با داماش یک سر و گردن از حریفانش بالاتر بوده است.
سمندر با اشاره به بازی روز جمعه گسترش فولاد تبریز مقابل پرسپولیس گفت: در دیدار مقابل پرسپولیس طبق روال خودمان تلاش خواهیم کرد بازی تماشاگر پسندی را ارائه دهیم و من امیدوارم برنده و صاحب سه امتیاز این مسابقه ما باشیم. البته پرسپولیس همیشه تیم خوبی بوده ما هم به این تیم احترام می‌گذاریم ولی فراموش نکنید ما هم گسترش فولاد هستیم و بازیکنان ما با انگیزه بالایی در این دیدار ظاهر خواهند شد.
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با بیان این مطلب که از هواداران تبریزی می‌خواهم در دیدار مقابل پرسپولیس ما را تنها نگذارند ادامه داد: متاسفانه آن طور که انتظار داشتیم هواداران در تبریز از بازی‌های ما استقبال کنند این انتظار برآورده نشد، این در حالی است که ما بازی‌های خیلی خوبی را ارائه می‌دهیم و نزدیک به هفتاد درصد تیم بومی هستند اما نمی‌دانم چرا در تبریز آن طور که انتظار می‌رود از ما حمایت نمی‌شود و ما حتی در بازی‌های خارج از خانه تماشاگران بیشتری داریم.
وی افزود: با این حال امیدوارم در بازی با پرسپولیس هواداران آذری زبان پایتخت ما را کمک کنند و احساس می‌کنم در بازی مقابل پرسپولیس تماشاگران ما نسبت به بازی‌های قبلی بیشتر خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد رسول خطیبی رضایت دارد یا نه گفت: با وجود اینکه سال اول مربیگری خطیبی در لیگ برتر است ولی عملکرد او خوب بوده و نمره قابل قبولی می‌گیرد. او به خاطر گسترش فولاد تصمیم گرفت از دنیای بازیگری خداحافظی کند، تصمیمی‌ که بسیار سخت بود اما به خاطر گسترش فولاد این تصمیم را گرفت و این حرکت او قابل تقدیر است.
سمندر با بیان این مطلب که برای رسول خطیبی بازی خداحافظی در نظر خواهد گرفت، گفت: با هماهنگی خود رسول خطیبی یک بازی در شأن خود او برگزار کرده تا او به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کند. البته او در حال حاضر تمام فکر و ذهنش معطوف مسابقات لیگ برتر است و دو سه بازی که در این ارتباط با او صحبت کردم، اظهار داشت حداقل تا نیم فصل صفر کنید تا آن وقت در ارتباط با خداحافظی وی تصمیم لازم گرفته شود. البته باید بگویم بازی خداحافظی خطیبی مقابل یک تیم داخلی خواهد بود.
سمندر در خصوص اینکه آیا برای رفع نقاط ضعف تیم گسترش فولاد درصدد جذب بازیکنان جدیدی هستند، بیان داشت: کادر فنی از ما درخواست جذب بازیکن خارجی کرده است، ما در یکی دو پست نیاز به بازیکن داریم ولی فکر می‌کنم باید تا پایان نیم فصل صبر کنیم البته اگر تا پایان فصل بازیکن خوب خارجی پیدا کنیم او را جذب خواهیم کرد ولی الان شرایط خوبی را داریم.

امضا:ای انسان ... ای انسان
سن اوزون الله سان
الله دان منظور دردلره درمانسان
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 17:39
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست .. روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید .



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | سمندر:حرف‌های ویسی برایم مهم نیست/نمی‌دانم چرا هواداران تبریزی حمایتمان نمی‌کنند؟! | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS