زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 11:28 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 183
نویسنده پیام
habib
آفلاین


ارسال‌ها : 127
عضویت: 20 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 48
تشکرکرده : 9
تشکر شده : 70
علی کریمی
زيني‌زاده: کريمي را به هيچ تيمي نمي‌دهيم
حميد زيني زاده در گفتگو با اوج درباره شايعات مطرح شده مبني بر بازگشت علي کريمي به پرسپوليس گفت: اين اخبار فعلا در حد گمانه زني است و پرسپوليس هيچ پيشنهادي به ما نداده هر چند اگر آنها پبشنهاد رسمي خود را درباره جذب کريمي ارائه دهند، ما با جدايي او مخالفت خواهيم کرد.
زيني زاده ادامه داد: کريمي با ما قرارداد يکساله دارد و به خوبي در تيم ما جا افتاده و هواداران تراکتور او را دوست دارند. در چنين شرايطي طبيعي است که اجازه رفتن او به تيم ديگري را ندهيم.



امضا:ای انسان ... ای انسان
سن اوزون الله سان
الله دان منظور دردلره درمانسان
یکشنبه 24 شهریور 1392 - 16:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
habib
آفلاین


ارسال‌ها : 127
عضویت: 20 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 48
تشکرکرده : 9
تشکر شده : 70
پاسخ : 1 RE تراکتورسازي انتخاب منطقي و خوبي بوده و راضي‌ام
کريمي و انصاري‌فرد در بازي هفته گذشته سرخ‌پوشان تبريزي با تيم ملوان، دو گل تيمشان را به ثمر رساندند تا مجموع گل‌هايشان به 6 برسد که سهم هر يک از آن‌ها‌‌ 3 گل است. هر‌چند تراکتورسازي در بازي با ملوان متوقف شد و گل‌هاي دو بازيکن سابق پرسپوليس يک امتياز بيشتر نداشت، اما عملکرد خوب آن‌ها به‌خصوص بازي علي کريمي هواداران تراکتورسازي را حسابي به وجد آورد، به طوري‌که آن‌ها بارها و بارها شماره 8 خود را تشويق و صدا کردند.
علي کريمي که ذاتا بازيکن تکنيکي و خلاق است، در بازي با ملوان در نقش يک هافبک درگير ظاهر شد و در ميانه ميدان بارها با تکل‌هايش توپ را از بازيکنان ملوان گرفت و يا مانع بازيسازي ملوانان شد.او در نقش هافبک‌دفاعي به خوبي ايفاي نقش کرد و بازي درگيرانه‌اش که چندان سازگاري با تکنيک بالايش ندارد، تماشاگران را به وجد آورد.

به نظر مي‌رسد کريمي که همه نگران حضور و موفقيت او در تراکتورسازي بودند، همه جوره خودش با شرايط تيم جديدش وفق داده و به قول معروف جاي پايش را در تبريز محکم کرده است. او در گفت و‌گو با نزديکانش هم از شرايطش در تبريز و تراکتورسازي ابراز رضايت کرده و گفته است: «تراکتورسازي انتخاب منطقي و خوبي بوده و راضي‌ام.»

شماره ‌8 تراکتورسازي که در زمان حضور در پرسپوليس و استيل‌آذين با مصاحبه‌هاي جنجالي و آتشينش خبرساز مي‌شد، در تبريز با آرامش کارش را دنبال مي‌کند.

علي کريمي آن‌قدر با انگيزه و منظم در تمرينات حضور دارد که همه اعضاي تيم، از بازيکن گرفته تا مربي و مديرعامل زبان به تحسين او گشوده‌اند و در مصاحبه‌هايشان از شماره 8 تيمشان تمجيد کرده‌اند.هواداران هم در تمرين و بازي‌هاي خانگي تراکتورسازي اقبال و علاقه بيشتري به کريمي نشان مي‌دهند و او بيشتر از بقيه اعضاي تيم تشويق مي‌شود. شرايط کريم انصاري‌فرد هم تقريبا مشابه علي کريمي است. مهاجم سابق پرسپوليس که با بي‌مهري مسئولان باشگاه مواجه شد و به تراکتورسازي پيوست، هفته به هفته آماده‌تر مي‌شود.

او اعلام کرده که براي آقاي گلي مي‌جنگد. انگيزه او و کريمي مي‌تواند يک امتياز ويژه براي مجيد جلالي و تراکتورسازي باشد به شرطي‌که آرامش اين دو بازيکن مثل سابق فراهم شود و آن‌ها کاملا در خدمت تيم باشند.


امضا:ای انسان ... ای انسان
سن اوزون الله سان
الله دان منظور دردلره درمانسان
دوشنبه 25 شهریور 1392 - 13:06
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست .. روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید .



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | علی کریمی | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS