زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 9:08 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 226
نویسنده پیام
mortozpasha
آفلاین


ارسال‌ها : 159
عضویت: 15 /5 /1392
تشکرکرده : 140
تشکر شده : 166
سعید مهدی پور


سعید مهدی پور اسبه قلیان
مدافع
شماره پیراهن: 5














جمعه 18 مرداد 1392 - 00:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 2 hasan-bozgurd ، gfa ،
habib
آفلاین


ارسال‌ها : 127
عضویت: 20 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 48
تشکرکرده : 9
تشکر شده : 70
پاسخ : 1 RE رسول خطیبی مربی بزرگی است/آرزویم پوشیدن پیراهن تراکتورسازی است
"سعید مهدی پور" مدافع تیم گسترش فولاد تبریز که یکی از مهره های ثابت تیم گسترش فولاد در لیگ سیزدهم به شمار میرود در گفتگو با خبرنگار ورزشی آناج گفت: در آغاز فصل با بدشانسی مواجه شده بودیم و توپ ها یکی پس از دیگری روانه بیرون میشد ولی در ادامه فصل بازیهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و با درایت کادر فنی توانستیم که به رده های بالای جدول نزدیک شویم و بتوانیم تیم گسترش فولاد را فوتبال ایران و لیگ برتر معرفی بکنیم.
وی افزود: خدا روشکر طی این دو هفته که با پیروزی از میدان خارج شدیم توانستیم از موقعیتهای پیش آمده خوب استفاده کنیم وامیدوارم که در پایان فصل جزو 5 تیم اول لیگ شویم. 
مهدی پور در مورد کار با برداران خطیبی نیز گفت: برادران خطیبی مربیان با دانشی هستند و کار با آنها را زمینه پیشرفت خود میدانم . در تمرینات رسول خطیبی برای این تیم زحمات زیادی میکشد و با جدیت خاصی تمرینات را برگزار میکند.



بازیکن گسترش فولاد تبریز در مورد آمادگی خود گفت: پیش از آغاز فصل عمل جراحی داشتم و این موضوع خیلی از امادگی پیش از فصل دورم کرد و نتوانستم درتمرینات به خوبی شرکت کنم ولی با آغاز فصل به طور منظم در تمرینات تیم حضور داشتم و برای بازی ها آماده شدم و با صلاحدید کادر فنی در ترکیب گسترش فولاد حضور میابم تا بتوانم برای تیمم مفید باشم.
  وی در مورد بازی روز جمعه مقابل سایپا افزود: روز جمعه بازی سختی مقابل سایپا در تبریز داریم. بازیکنان سایپا جوان و با انگیزه هستند ولی تیم گسترش فولاد هم برای پیروزی به میدان خواهد رفت. در طول هفته با نکاتی که کادر فنی به بازیکنان گوشزد کرده اند آماده رقابت با سایپا هستیم. 
مهدی پور در مورد استقبال هواداران از بازیهای گسترش فولاد در تبریز گفت: تمامی بازیکنان گسترش فولاد تبریز میدانند که تراکتورسازی تیم اول تبریز هست و هواداران زیادی دارد ولی گسترش فولاد هم با بازیکنان بومی در لیگ برتر شرکت میکنند و نیاز به حمایت هواداران داریم  و امیداورم که در بازی سایپا تیم را تنها نگذارند.
مدافع گسترش قولاد در مورد پوشیدن پیراهن تراکتورسازی تبریز گفت: در وهله اول موفقیت گسترش فولاد را آرزو دارم ولی پوشیدن پیراهن تراکتورسازی برایم آرزوست و دوست دارم با پیراهن تراکتورسازی در میادین بزرگی بازی کنم.
وی به تمجید از مهدی قریشی مدافع گلزن و مصدوم تیم پرداخت و گفت: من و مهدی قریشی دوستان صمیمی هستیم و وقتی قریشی با مصدومیت مواجه شد خیلی ناراحت شدم.برای مهدی قریشی آرزوی سلامتی میکنم و امیدوارم که دوباره در کنار هم بتوانیم برای گسترش فولاد بازی کنیم.
وی در پایان به تشکر از رسول خطیبی پرداخت و اظهار نمود: از رسول خطیبی سرمربی تیم و تمامی اعضای کادر فنی تشکر میکنم. در اول فصل آمادگی خوبی نداشتم ولی رسول خطیبی با اعتمادی که به من کرد توانستم به آمادگی خوبی برسم. از باشگاه گسترش فولاد تبریز هم به خاطر حمایتهای که از من و تمامی بازیکنان کرده اند تشکر و قدردانی میکنم. 

امضا:ای انسان ... ای انسان
سن اوزون الله سان
الله دان منظور دردلره درمانسان
پنجشنبه 11 مهر 1392 - 13:35
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست .. روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید .



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | سعید مهدی پور | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS