زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 3:21 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 1722
نویسنده پیام
gfa
آفلاین


ارسال‌ها : 164
عضویت: 16 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 24
تشکرکرده : 282
تشکر شده : 208
آخرین اخبار تیم فوتبال گسترش فولاد آذربایجان
گسترش دو امتياز را مفت از دست داد




خبرگزاري آريا – اميرسفيدان،ديدار تيم هاي گسترش فولاد با سپاهان در حالي در ورزشگاه يادگار امام ( ره ) تبريز برگزار شد که برنامه ريزي نا مناسب سازمان ليگ باعث شد تماشاگر کمتري به ورزشگاه بيايند .
به گزارش خبرگزاري آريا از تبريز ، سازمان ليگ در اقدامي عجيب برنامه بازي ها را تغير داده و در برنامه جديد ديدار دو تيم همشهري گسترش و تراکتور را همزمان اعلام کرد و با توجه به اينکه اغلب هواداران فوتبال تبريز ترجيح مي دهند ديدارهاي تراکتور دنبال کنند با توجه به همزمياني اين بازي با ديدار تراکتورسازي در خانه مانده و به تماشاي ديدار تراکتور نشستند .
هنوز بازي دقايق اتدايي خود را سپري مي کرد که گسترش در دقيقه هفتم توسط مير مهدي قريشي به گل اول بازي رسيد به دنبال اين گل سپاهان فشار خود را بر روي دروازه گسترش افزايش داد ولي بازيکنان پر انگيزه گسترش با بازي منسجم خود و ضد حملات خطرناک نه تنها حملات سپاهان را بدون نتيجه باقي گذاشتند بلکه در طول بازي هفت موقعيت خطرناک گلزني را هم روي دروازه سپاهان خلق کردند که هر يک با بي تجربگي بازيکنان گسترش از يک طرف و تجربه بالاي رحمان احمدي دروازه بان سپاهان از طرف ديگر بي نتيجه ماند .
در حالي که بازي وارد دقايق تلف شده خود شده بود سپاهان موفق شد از بي تجربگي بازيکنان گسترش نهايت استفاده را برده و توسط محمد غلامي در دقيقه نود و دو بازي بهگل مساوي دست يابد
با نتيجه حاصل شده سپاهان همچنان به 7 امتياز در صدر جدول باقي ماند و گسترش هم با دو امتياز در رده دوازدهم جدول قرار گرفت .
در اين ديدار رسول خطيبي در دقايق پاياني وارد بازي شد و مانند بازي اول با استقلال گسترش بعد از ورود رسول خطيبي به ميدان گل دريافت کرد تا شايد رسول به اين باور برسد که در مسابقات ليگ برتر بر خلاف ليگ دسته يک ، حضور سرمربي تيم در کنار ميدان به مراتب مفيد تر و کارآمد تر از حضور چند دقيق هاي وي در زمين بازي اس

امضا:
پیشنهاد دهید تا بهتر شویم

اضافه شدن بخش حالت من در انجمن  

آشنایی با اعضای انجمن  

پاسخگویی به مشکلات کاربران
چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 17:21
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 4 hasan-bozgurd ، majidurmu ، mortozpasha ، nora ،
gfa
آفلاین


ارسال‌ها : 164
عضویت: 16 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 24
تشکرکرده : 282
تشکر شده : 208
پاسخ : 1 RE آخرین اخبار تیم
فروزان: از خطیبی ممنونم که من را لیاقت کاپیتانی دانستبعد از یک سال روز خوبی را سپری کردم کاپیتان تیم گسترش فولاد گفت: حیف شد که 3 امتیاز را مقابل سپاهان از دست دادیم.محسن فروزان در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز درخصوص دیدار مقابل سپاهان اظهارداشت: شرمنده هواداران تبریزی شدیم که نتوانستیم سپاهان را شکست دهیم. 3 امتیاز این بازی حق ما بود اما نمی دانم در آخرین دقایق چه اتفاقی افتاد که بازی را از دست دادیم.وی ادامه داد: در بازی با سپاهان همه بازیکنان ما عالی کار کردند و حقشان بود بازی را ببرند اما فکر می کنم بدشانسی به سراغ ما آمد که نتوانستیم از گل زده مان محافظت کنیم. از طرفی بازیکنان ما تجربه زیادی برای بازی در لیگ برتر ندارند و من اطمینان دارم که تیم ما بازی به بازی بهتر می شود.فروزان درباره عملکرد خود گفت: خدا را شکر می کنم که بعد از یک سال توانستم روز خوبی داشته باشم. سپاهان موقعیت های زیادی داشت اما خدا به من کمک کرد و توانستم تا دقیقه 90 دروازه را بسته نگه دارم. امیدوارم دیگر اینطور امتیاز از دست ندهیم و در بازیهای آینده جبران کنیم.وی درخصوص کاپیتانی خود خاطرنشان کرد: از خطیبی ممنونم که من را لیاقت کاپیتانی دانست. من هم سعی کردم کاپیتان باتجربه ای برای گسترش باشم و حرفهای مربیان را در زمین به بازیکنان انتقال دهم.

امضا:
پیشنهاد دهید تا بهتر شویم

اضافه شدن بخش حالت من در انجمن  

آشنایی با اعضای انجمن  

پاسخگویی به مشکلات کاربران
چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 17:22
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 4 hasan-bozgurd ، majidurmu ، mortozpasha ، nora ،
hasan-bozgurd
آفلاین


ارسال‌ها : 30
عضویت: 15 /5 /1392
محل زندگی: اورمو
سن: 17
تشکرکرده : 122
تشکر شده : 68
پاسخ : 2 RE
خطيبي : سپاهان بازی جوانمردانه را رعایت نکرد
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: می‌توانستیم برنده بازی شویم اما سه امتیاز را با تساوی عوض کردیم.
به گزارش فارس، حسین خطیبی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان گفت: 3 امتیاز بازی را با یک امتیاز عوض کردیم درحالی که می‌توانستیم برنده بازی شویم. بیش از 70 درصد مسابقه توپ و میدان در اختیارمان بود و اگر موقعیت‌هایمان گل می‌شد شرایط بازی فرق می‌کرد. در این بازی از جوان‌ها استفاده کردیم تا قدر مسابقه را بدانند اما این اتفاق نیفتاد.

وی در مورد اینکه آیا حضور رسول خطیبی در میدان لازم بود، عنوان کرد: در لحظه آخر عقب کشیده بودیم و می‌توانستیم از ضد حملات استفاده کنیم. تصمیم گرفتیم به دلیل تجربه رسول خطیبی در میدان حاضر شود و اگر دو موقعیتی که بعد از حضور او نصیبمان شد به گل تبدیل می‌شد اکنون سوال شما فرق می‌کرد. در کل از بازی بچه‌ها راضی هستیم و همه تعویض‌ها در جهت کمک به تیم بود، فوتبال است و هزار اتفاق در آن می‌افتد و همیشه اتفاقات به میل ما نیست. از سه بازی سخت اولمان تجربه کسب کردیم و امیدوارم این مسئله در ادامه به ما کمک کند.

مربی گسترش فولاد در مورد اخطارهای زیادی که در این بازی داده شد، عنوان کرد: داور امروز کم تجربه بود و می‌خواست خودش را نشان دهد به جز یکی از اخطارها می‌توانست دیگر به بازیکنان ما کارتی نشان ندهد.

خطیبی در مورد عدم رعایت بازی جوانمردانه اظهار داشت: متاسفانه بازی جوانمردانه را رعایت نکردند، بازی تمام می‌شود اما مسائل جوانمردانه می ماند، برای تیمی که ادعای حرفه‌ای بودن دارد، این مسئله خوب نیست.

وی در مورد اینکه بازیکنان تیمش به راحتی کارت دریافت می‌کنند اظهار داشت: قبل از شروع فصل جلسات توجیهی گذاشتیم و از استادان سرشناس داوری استفاده کردیم، بازیکنانی که راحت کارت می گیرند مطمئنا جریمه خواهند شد، البته با داور چهارم صحبت کردم و او قبول کرد که داور در برخی موارد دچار اشتباه شده است.خطای دقیقه آخر هم درست نبود چرا که وقت بازی به اتمام رسید. داور از لحاظ مدیریت تجربه نداشت و انشاالله از دیدارهای بعدی اشتباهات کمتر می‌شود.

چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 17:28
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 4 majidurmu ، gfa ، mortozpasha ، nora ،
gfa
آفلاین


ارسال‌ها : 164
عضویت: 16 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 24
تشکرکرده : 282
تشکر شده : 208
پاسخ : 3 RE آخرین اخبار تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز


]مقابل سپاهان ۷ موقعیت گل داشتیم

رسول خطیبی: به خاطر تصمیم فدراسیون از فوتبال خداحافظی میکنم/ بازیکنان گسترش سر من را بالا نگه داشتند 

رسول خطیبی در گفتوگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی شب گذشته گسترش فولاد تبریز مقابل سپاهان اصفهان، گفت: گسترش مستحق کسب برد بود و من از همه آنها تشکر میکنم که سر من را بالا نگه داشتند. آنها مرا شرمنده خودشان کردند. واقعا انتظار نداشتم که تیمم به این صورت مقابل تیمهای بزرگ بازی کند و به اعتماد به نفس برسد.

وی ادامه داد: از نظر من بازی گسترش فولاد و سپاهان بهترین مسابقه لیگ بود. در این دیدار 7 موقعیت مسلم گلزنی داشتیم اما متاسفانه بازی در نهایت یک -یک مساوی شد. خدا را شاکرم از این بابت که بازیکنان جوانم مقابل تیمی مانند سپاهان خوب ظاهر شدند و بازی را در اختیار داشتند.
سرمربی گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه تیمش روند رو به جلو و صعودیی در پیش گرفته تصریح کرد: افتخار من این است که بازیکنی را مقابل تیمی مثل سپاهان به زمین میفرستم که حتی موی صورتش در نیامده است، برای من این مهم است و نتیجه اهمیتی ندارد. این بازیکنان گمنام از نظر من ستاره هستند و آینده خیلی چیزها را در این خصوص مشخص میکند.
خطیبی در پاسخ به این سوال که «تکلیف صادر شدن کارت مربیگریاش به کجا کشیده شده است؟ » اظهار داشت: در یکی دو روز آینده احتمال دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کنم و به مربیگری بپردازم. فدراسیون فوتبال این اجازه را به من نداد که هم مربی باشم و هم بازیکن و به احترام همین مسئله این تصمیم را گرفتم؛ تصمیمی که از سخت هم سختتر است.
وی در مورد بازی آینده گسترش فولاد مقابل فجر شهید سپاسی شیراز گفت: اینکه فکر کنیم فجر تا الان امتیازی نگرفته و تیم ضعیفی است باعث میشود در این بازی به این نتیجه نرسیم. درست است که فجر در این 3 بازی امتیازی نگرفته و در قعر جدول است اما برای ما به آن به عنوان تیمی که همیشه خطرناک بوده، نگاه میکنم. مطمئنا دیدار با فجر سپاسی یکی از سختترین مسابقات ما است.
انتهای پیام/


امضا:
پیشنهاد دهید تا بهتر شویم

اضافه شدن بخش حالت من در انجمن  

آشنایی با اعضای انجمن  

پاسخگویی به مشکلات کاربران
پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 09:44
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 4 majidurmu ، hasan-bozgurd ، mortozpasha ، nora ،
gfa
آفلاین


ارسال‌ها : 164
عضویت: 16 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 24
تشکرکرده : 282
تشکر شده : 208
پاسخ : 4 RE آخرین اخبار تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز
[tr][td]
اسلامي: تنها دليل نيمكت نشيني ام در تيم گسترش فولاد تبريز نظر كادر فني است 


[/td][/tr][tr][/tr]



از چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: تيم گسترش فولاد در هفته هاي ابتدايي ليگ برتر به مصاف تيم هاي اول تا سوم فصل گذشته رفت و به رغم كسب فقط ۲ امتياز از اين ديدارها، نمايشي تحسين برانگيزي مقابل مدعيان قهرماني داشت. 
وي با بيان اينكه گسترش فولاد در ديدار نخست خود در ليگ برتر مقابل استقلال مستحق شكست نبود، افزود: هر چند هزينه اي كه تيم استقلال براي جذب بازيكن كرده با تيم ما قابل مقايسه نيست اما نشان داديم كه حتي توانايي شكست تيم هاي بزرگ را هم داريم. 
وي ادامه داد: در بازي مقابل تراكتورسازي و سپاهان نيز مي توانستيم به برتري برسيم اما بابدشانسي به كسب يك امتياز قناعت كرديم. 
سنگربان تيم گسترش فولاد درباره نيمكت نشيتي خود در سه بازي اخير گسترش فولاد گفت: از نظر آمادگي در شرايط مطلوبي قرار دارم و فقط با صلاحديد كادر فني در تركيب تيم قرار نمي گيرم. 
اسلامي افزود: هر چند با توجه به اينكه پيش از حضور در گسترش فولاد، عضو تيم استقلال تهران بودم و انتظار داشتم در ديدار مقابل آبي پوشان پايتخت فرصت بازي پيدا كنم اما همواره سعي كرده ام به نظر كادر فني احترام بگذارم. 
وي اضافه كرد: از نيمكت نشيني در تيم گسترش فولاد ناراحت نيستم و تمام تلاش خود را به كار مي گيرم با اثبات مجدد شايستگي هايم و تجربه مناسبي كه دارم به تركيب اصلي تيم بازگردم. 
سنگربان تيم گسترش فولاد خاطر نشان كرد: فصل گذشته با همدلي بازيكنان و كادر فني و مديريتي چند هفته مانده به پايان مسابقات ليگ دسته يك، با اقتدار به ليگ برتر صعود كرديم و اميدوارم اين همدلي تا پايان رقابت هاي ليگ برتر نيز ادامه داشته باشد.

امضا:
پیشنهاد دهید تا بهتر شویم

اضافه شدن بخش حالت من در انجمن  

آشنایی با اعضای انجمن  

پاسخگویی به مشکلات کاربران
پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 10:14
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 3 hasan-bozgurd ، mortozpasha ، nora ،
gfa
آفلاین


ارسال‌ها : 164
عضویت: 16 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 24
تشکرکرده : 282
تشکر شده : 208
پاسخ : 5 RE آخرین اخبار تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز
مدیر آکادمی باشگاه گسترش فولاد تبریز منصوب شد







مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز، مدیر آکادمی این باشگاه را معرفی و منصوب نمود.


به گزارش روابط عمومی باشگاه گسترش فولاد تبریز، مهندس سمندر، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز طی حکمی، کاوه سلامی را که پیش از این سابقه فعالیت در آکادمی باشگاه تراکتورسازی ، مدرس فوتبال پايه ، مسئول استعدادياب فدراسيون فوتبال در غرب كشور ومربي تيم هاي ملي 13، 14، 15، 16 سال كشور را در کارنامه خود دارد، بعنوان مدیر آکادمی این باشگاه منصوب کرد.
شایان ذکر است، فعالیت اکادمی باشگاه گسترش فولاد تبریز با انجام تست گیری و استعدادیابی در رده نونهالان و نوجوانان از مورخه 15 الی 20 مرداد آغاز شده که جزئیات ان، پیش از این اطلاع رسانی گردیده است.

امضا:
پیشنهاد دهید تا بهتر شویم

اضافه شدن بخش حالت من در انجمن  

آشنایی با اعضای انجمن  

پاسخگویی به مشکلات کاربران
پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 19:33
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 3 mortozpasha ، majidurmu ، nora ،
mortozpasha
آفلاین


ارسال‌ها : 159
عضویت: 15 /5 /1392
تشکرکرده : 140
تشکر شده : 166
پاسخ : 6 RE آخرین اخبار تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز
باشگاه گسترش فولاد پیگیر مصاحبه استقلالی ها است

تبریز – خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: باشگاه
پیگیر مصاحبه های مسئولان باشگاه استقلال است و ذهن من روی کار تیم گسترش
فولاد متمرکز شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: فکر من
معطوف به تیم گسترش فولاد است و توجهی به مصاحبه استقلالی ها ندارم، پیگیری
این کار را به باشگاه واگذار کرده ام و خودم برای موفقیت تیم گسترش فولاد
می کنم.وی ادامه داد: بالاخره نفراتی که در این فوتبال به درستی پیش نمی
روند، روزی دستشان رو خواهد شد.

جمعه 18 مرداد 1392 - 00:31
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 1 nora ،
gfa
آفلاین


ارسال‌ها : 164
عضویت: 16 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 24
تشکرکرده : 282
تشکر شده : 208
پاسخ : 7 RE آخرین اخبار تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز
نکته روز: تیمِ همیشهمیزبان؛ اولین سفر در هفته پنجم!

سایت گل- شاید دقت نکرده باشید، شاید هم اصلا باور نکنید اما در لیگ برتر ایران تیمی هست که بعد از گذشت سه هفته از رقابتها هنوز بازی بیرون از خانه انجام نداده و تازه این هفته هم قصد ندارد از خانه خودش خارج شود! یعنی چهار بازی متوالی در شهر خود و انجام اولین مسافرت در هفته پنجم!

گسترش فولاد تبریز، تیم تازهوارد به لیگ برتر در هفته اول میزبان استقلال بود، هفته دوم در داربی تبریز اگرچه میهمان محسوب میشد اما باز هم از ورزشگاه یادگار امام تبریز بیرون نرفت. بعد از آن هم دو میزبانی متوالی مقابل سپاهان و فجرسپاسی در برنامه این تیم قرار گرفته است. به این ترتیب اولین بازی بیرون از خانه شاگردان خطیبی در لیگ برتر به هفته پنجم موکول شده که این تیم جوان باید در شهر قم روبهروی صبا قرار بگیرد.
حالا حساب کنید گسترش فولاد با این قرعه، در آغاز دور برگشت چه روزهای سختی در پیش خواهد داشت. نیمفصل دوم لیگ برای آبیپوشان تبریز به این ترتیب آغاز میشود: بازی با استقلال در تهران، داربی تبریز مقابل تراکتور، مصاف با سپاهان در اصفهان، و بلافاصله سفر به شیراز برای رویارویی با فجرسپاسی!!
چهار هفته ابتدایی دور برگشت سختترین مقطع فصل برای تیم جوان و تازهوارد به لیگ برتر خواهد بود.

امضا:
پیشنهاد دهید تا بهتر شویم

اضافه شدن بخش حالت من در انجمن  

آشنایی با اعضای انجمن  

پاسخگویی به مشکلات کاربران
جمعه 18 مرداد 1392 - 11:20
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 2 hasan-bozgurd ، nora ،
majidurmu
آفلاین


ارسال‌ها : 110
عضویت: 15 /5 /1392
محل زندگی: اورمیه
سن: 20
تشکرکرده : 158
تشکر شده : 141
پاسخ : 8 RE آخرین اخبار تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز

خطيبي در دوراهي انتخاب مربي يا بازيکن بودن قرار گرفت
رسول خطيبي، سرمربي جوان تيم گسترش فولاد تبريز که اين روزها با بازي‌هاي
خوب تيمش مقابل غول هاي فوتبال کشور، نام خود را بر سر زبان ها انداخته
است، به احتمال زياد قصد دارد به خاطر تصميم فدراسيون از فوتبال خداحافظي
کند.

وي که قصد داشت در اولين حضور گسترش فولاد در رقابت هاي ليگ برتر، به عنوان
سرمربي-بازيکن فعاليت کند، به دليل صادر نشدن کارت مربيگري اش نمي تواند
در کنار زمين حضور يابد. فدراسيون فوتبال نيز تصميم گرفته تا فقط يکي از
کارت ها مربيگري با کارت بازي را براي خطيبي صادر کند.

به گزارش آناج ، مربي جوان و آينده دار آذربايجان نيز به دليل اين تصميم
فدراسيون فوتبال، قصد دارد تا براي تمرکز بيشتر در امر مربيگري، از بازيگري
فوتبال خداحافظي کند و با صادر شدن کارت مربيگري اش، در اين حيطه فعاليت
خود را ادامه دهد.




امضا:
آز یاشا----- آزاد یاشا-----اینسان یاشا


شنبه 19 مرداد 1392 - 00:30
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 3 hasan-bozgurd ، gfa ، nora ،
mortozpasha
آفلاین


ارسال‌ها : 159
عضویت: 15 /5 /1392
تشکرکرده : 140
تشکر شده : 166
پاسخ : 10 RE آخرین اخبار تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز
 پیشبازی گسترش فولاد- فجر سپاسی؛ اولین حریف غیر آسیایی برای رسول







       در بازی با فجر آز آن فشار روانی سه بازی نخست خبری نیست و به نظر باید گسترش فولاد واقعی را در این بازی رویت کرد



                 سایت  گل-

 دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و فجرسپاسی شیراز از هفته چهارم لیگ  

برتر  روز یکشنبه ۲۰ مرداد ماه ۱۳۹۲ راس ساعت ۱۹/۴۵ دقیقه در ورزشگاه  

یادگار  امام تبریز برگزار خواهد شد
.





اختصاصی گسترش یا یادگار امام؟

گسترش

  فولاد تبریز که پیش از این گفته میشد بعد از ماه مبارک رمضان دیدارهای  

خود را در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه برگزار خواهد کرد بر خلاف این موضوع

  کماکان در یادگار امام تبریز به میدان خواهد رفت. گسترش با رسول خطیبی  

برای  چهارمین بار در شرایطی در این ورزشگاه به میدان خواهد رفت که سه بازی

 را  به عنوان میزبان و یک بار هم به عنوان میهمان در مقابل تراکتورسازی  

قرار  گرفته است
.



شرایط میزبان

آبیپوشان

  شهر تبریز با دو تساوی با دو تیم مدعی قهرمانی و یک شکست در مقابل

قهرمان   فصل گذشته عملکرد قابل قبولی را به ثبت رسانده است. گسترش برای

بازی با  فجر  تنها به ۳ امتیاز این بازی فکر میکند، هدفی که نمیتواند دور

از دسترس   این تیم باشد. آنها اگر همانی باشند که در سه بازی گذشته مقابل

نمایندگان   آسیایی فوتبال کشور دیدیم مطمئنا کسب اولین پیروزی کار سختی

نخواهد بود.   گسترش با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه باید در کنار

بالا بردن درصد   هماهنگی تیمی و سنگینتر کردن وزنه تجربه، برای تمامی

لحظات بازی   برنامهریزی داشته باشد و در دقایق پایانی تمامی زحمات خود را

به سادگی از   دست ندهد. ضمن اینکه در بازی با فجر آز آن فشار روانی سه

بازی نخست خبری   نیست و به نظر باید گسترش فولاد واقعی را در این بازی

رویت کرد.


شرایط میهمان

غلام

  پیروانی بازگشت بیحاصلی را با تیم فجر سپری میکند. آنها بر خلاف حریف  

خود (گسترش ۲ امتیازی) تا اینجای کار امتیازی را دشت نکردهاند. دو بازی  

خانگی با نفت و استقلال و یک دیدار با فولاد خوزستان در اهواز حاصلی جز سه

 شکست برای او و شاگردانش نداشته است. باید گفت هنوز از آن فجر دونده و  

جنگنده خبری نیست و این میتواند خبر خوبی برای آبیپوشان تبریزی باشد، اما  

اگر فجریها بخواهند جبران مافات کنند و از دایره بحران خارج شوند نباید  

گسترش فولادیها از این موضوع غافل باشند. فجر با بازیکنان جوان و باانگیزه

 همیشه یک تیم خطرناک بوده و قعرنشینی فعلی این تیم نمیتواند ملاک واقعی  

تواناییهای سرمربی آن و مجموعه بازیکنانش باشد




شنبه 19 مرداد 1392 - 16:23
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 3 majidurmu ، gfa ، nora ،
mortozpasha
آفلاین


ارسال‌ها : 159
عضویت: 15 /5 /1392
تشکرکرده : 140
تشکر شده : 166
پاسخ : 11 RE آخرین اخبار تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز
رسول خطیبی در گفتوگو با برنا:



از فوتبال خداحافظی میکنم/ استقلالیها به هرجایی دوست دارند شکایت کنند!

بازیکن-مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: پرورش بازیکن در راس برنامههای باشگاه قرار دارد و مدیران گسترش هم همین نظر را دارند.



رسول خطیبی بعد از گذشت سه هفته از لیگ برتر، همراه با
گسترش دو امتیاز گرفته و خوش هم از این که گسترش در سه بازی ابتدایی خود
برابر سه مدعی به میدان رفت، ابراز خوشحالی می کند.



خطیبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا می گوید همیشه بازی تهاجمی را هدف قرار می دهد و صرفا به دنبال کسب نتیجه نیست.



*بازی با سپاهان را که در لحظات پایانی دو امتیازش را از دست دادید، چطور ارزیابی میکنید؟

اول از هر چیزی باید از بازیکنانم تشکر کنم که جانانه جنگیدند و به
معنای واقعی کلمه فوتبال بازی کردند. سپاهان گلچینی از بهترین و سرشناس
ترین نفرات را در اختیار دارد و بازی جلوی تیم واقعا سخت و دشوار است. در
این بازی حق مان برد بود اما در لحظات پایانی غافلگیر شدیم و سپاهان توانست
از ما یک امتیاز بگیرد. بعد از بازی بازیکنان سپاهان طوری شادی کردند و
جشن گرفتند که نشان دهنده کیفیت بالای گسترش فولاد است.



*سپاهان در سالهای اخیر جام های مختلفی را بدست آورده است. تمایل داشتید چند هفته دیرتر با سپاهان بازی میکردید؟

سپاهان از نظر باشگاه داری برای همه الگوست و نتیجه اش را هم در
مسابقات می بیند. سپاهان در دو بازی ابتدایی خود توانست فولاد و استقلال که
جزو مدعیان قهرمانی است را شکست بدهد و کسب تساوی برابر این تیم، آن هم در
شرایطی که در دقایق پایانی گل خوردیم، نمی تواند نتیجه بدی باشد. رحیمی
مدیرعامل سپاهان هم بعد از بازی به من گفت گسترش تیم خوبی است و می تواند
روزهای بهتری هم داشته باشد. بالاخره باید با همه تیم ها بازی کرد و از این
که در سه هفته ابتدایی با تیم های استقلال، تراکتورسازی و سپاهان روبرو
شدیم، خوشحال هستم.



*زلاتکو کرانچار هم بعد از مسابقه از حضور شما در عرصه مربیگری تعریف و تمجید کرد.

کرانچار جزو بهترین مربیانی است که در فوتبال ایران حضور پیدا کرده و
مربی بادانشی است. کرانچار به بنده لطف دارد و بابت اظهارنظرش تشکر می کنم.



*از نتایج کسب شده در سه هفته ابتدایی رضایت دارید؟

در گسترش نتیجه در اولویت دوم قرار دارد و هدف اصلی مان بازیکن سازی و
معرفی نسل جدید به فوتبال کشور است. این بازیکنان سال آینده به ستاره های
اسم و سم دار تبدیل می شوند و می توانند توانایی های خودشان را بیشتر نشان
بدهند.



*در بازی با استقلال و سپاهان زمانی که شما به زمین رفتید، نتیجه به ضرر
گسترش تمام شد اما در دیدار با تراکتورسازی که بازی نکردید، نتیجه به نفع
گسترش بود. در این خصوص چه صحبتی داری؟

من فوتبال دفاعی را دوست ندارم و حتی اگر هم جلو باشیم، از نفرات
تهاجمی استفاده می کنیم چون به دنبال انجام فوتبال زیبا و هجومی هستیم و
این اتفاقات را می توان به حساب بدشانسی گذاشت.



*یعنی میتوانستید از روش تدافعی استفاده کنید اما این کار را انجام ندادید.

مخالف ضد فوتبال و انجام بازی دفاعی هستم. مخالف بزن زیرش و از این دست کارا هستم و همیشه بازی تهاجمی را در دستور کارم قرار می دهم.



*حتی اگر در نتیجهگیری متضرر شوید؟

پرورش بازیکن در راس برنامه های باشگاه قرار دارد و مدیران گسترش هم
همین نظر را دارند. با انجام بازی هجومی می توانیم برای حریفان خود مشکل
ساز بشویم و آسایش را از آنها بگیریم.







*کار شما برای حضور در کنفرانسهای خبری به کجا کشید؟

مشکلی بابت مدرک مربیگری ندارم و قرار است فدراسیون فوتبال اعلام کند
کارتم را به عنوان مربی صادر کند یا بازیکن. باید در یک زمینه فعال باشم و
احتمال دارد از فوتبال خداحافظی کنم تا دیگر فقط در حوزه مربیگری مشغول
باشم.



*شرایط سعید آقایی بعد از حاشیههای ایجاد شده برابر استقلال چطور است؟

سعید از نظر ذهنی به آرامش رسیده و آن اتفاقات را فراموش کرده است.
سعید پتانسیل بالایی دارد و کمی آسیب دیدگی دارد اما می تواند هرچه زودتر
به فرم موردنظر کادر فنی دست پیدا کند.



*بازیکن آمریکایی توانسته رضایت کادر فنی را برآورده کند؟

دیگو چاواری بازیکن خوبی است اما فعلا نتوانسته خودش را با فوتبال
ایران تطبیق بدهد و به همین خاطر در نیمه اول بازی با سپاهان دیگو را تعویض
کردم. چاواری به مرور زمان می تواند تبدیل به بازیکن بهتری شود و می
توانیم از توانایی هایش بهره ببریم.



*داستان شما با استقلالیها به کجا رسید؟ گویا سرپرست استقلال کماکان پیگیر شکایتش است.

این داستان دیگر اهمیتی ندارد و فکرم را درگیرش نمی کنم. استقلالی ها به هرکجایی که دوست دارند شکایت کنند و از چیزی نمی ترسم.



*رقابت با فجرسپاسی را چطور میبینی؟

فجر در سه بازی خود ناکام بوده و تیم زخم خورده ای است. با این حال از
همان دقیقه اول حمله خواهیم کرد تا بتوانیم سه امتیاز خانگی را کسب کنیم.



*چه تیمهایی را مدعی قهرمانی میدانید؟

سپاهان، استقلال، پرسپولیس، فولاد و تراکتورسازی مدعیان قهرمانی هستند.
حتی ما هم می توانیم جزو مدعیان قهرمانی باشیم و با جذب دو بازیکن دیگر
شرایط تیم بهتر می شود

شنبه 19 مرداد 1392 - 16:31
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 2 gfa ، nora ،
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست .. روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید .



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | آخرین اخبار تیم فوتبال گسترش فولاد آذربایجان | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS