زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 4:20 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 329
نویسنده پیام
gfa
آفلاین


ارسال‌ها : 164
عضویت: 16 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 24
تشکرکرده : 282
تشکر شده : 208
رسول خطیبی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد
رسول خطیبی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد 


سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.
به گزارش اوج نیوز، رسول خطیبی در کنفرانس خبری قبل از دیدار تیمهای گسترش فولاد و فجر سپاسی به خبرنگاران اعلام کرد دیگر قصد ندارد به عنوان بازیکن در گسترش به میدان برود.
گفتنی است؛ وی از تمام تیمهایی که در آنها به میدان رفته بود تقدیر و تشکر کرد

امضا:
پیشنهاد دهید تا بهتر شویم

اضافه شدن بخش حالت من در انجمن  

آشنایی با اعضای انجمن  

پاسخگویی به مشکلات کاربران
شنبه 19 مرداد 1392 - 18:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکرها: 2 majidurmu ، mortozpasha ،
gfa
آفلاین


ارسال‌ها : 164
عضویت: 16 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 24
تشکرکرده : 282
تشکر شده : 208
پاسخ : 1 RE رسول خطیبی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد
من بیلمیرم نه فیکرینن بو ایشی گوردی با؟آخه نه اولار بازیکن عنوانندا گالا ؟

امضا:
پیشنهاد دهید تا بهتر شویم

اضافه شدن بخش حالت من در انجمن  

آشنایی با اعضای انجمن  

پاسخگویی به مشکلات کاربران
شنبه 19 مرداد 1392 - 18:52
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
majidurmu
آفلاین


ارسال‌ها : 110
عضویت: 15 /5 /1392
محل زندگی: اورمیه
سن: 20
تشکرکرده : 158
تشکر شده : 141
پاسخ : 2 RE رسول خطیبی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد
حیف اولدو واقعا...

امضا:
آز یاشا----- آزاد یاشا-----اینسان یاشا


شنبه 19 مرداد 1392 - 18:53
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
gfa
آفلاین


ارسال‌ها : 164
عضویت: 16 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 24
تشکرکرده : 282
تشکر شده : 208
پاسخ : 3 RE رسول خطیبی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد
کاش دوز اولمیا.باشگاهن رسمی سایتی دا ورمیب بوجور بی شی

امضا:
پیشنهاد دهید تا بهتر شویم

اضافه شدن بخش حالت من در انجمن  

آشنایی با اعضای انجمن  

پاسخگویی به مشکلات کاربران
شنبه 19 مرداد 1392 - 18:57
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
amirurum
آفلاین


ارسال‌ها : 53
عضویت: 15 /5 /1392
محل زندگی: Urmia
تشکرکرده : 16
تشکر شده : 85
پاسخ : 4 RE رسول خطیبی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد
اینصافااا حیف اولده .. داجعه حساس وقتلر گسترشین بو جوان تیمینه کمهلشه بولرده .. استقلالین اویونوندادا یاخجی ضاحیر اولده .. 

بولمیر نیه بو تصمیمه توتوپ ؟

امضا:



آیا میدانید : مشکل قسمت نمایش نظرات در اونلی والیبال حل شده ؟ ((منتظرات نظران شما عزیزان هستیم))

شنبه 19 مرداد 1392 - 19:01
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
araz90
آفلاین


ارسال‌ها : 28
عضویت: 21 /5 /1392
محل زندگی: خداآفرین
سن: 24
تشکرکرده : 50
تشکر شده : 33
پاسخ : 5 RE رسول خطیبی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد
دئیرم نیه گسترش فجری اوتدی :)

رسول داداشا جان ساغلیغی دیله ییرم، آذربایجانین یاخجی اویونچوسیدی، انشاا.. لاپ یاخجی مربی اولاجاق

امضا:هر بیر نفر هر ساعتدا بیر تاخیم، بیر اویونچی، 10 شکله رأی وئره بیلر: گسترش، سامان و شکیللر
http://footballpopular.com/gostaresh-foolad
http://footballpopular.com/saman-nariman-jahan

http://footballpopular.com/gostaresh-foolad/teamphotos/gostaresh-foolad-tabriz%5B2%5D
http://footballpopular.com/gostaresh-foolad/teamphotos/gostaresh-foolad-tabriz

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 18:15
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
habib
آفلاین


ارسال‌ها : 127
عضویت: 20 /5 /1392
محل زندگی: تبریز
سن: 48
تشکرکرده : 9
تشکر شده : 70
پاسخ : 6 RE خطيبي: اينگونه خداحافظي برايم افتخار است
رسول خطيبي درباره نامه کفاشيان مبني بر خداحافظي او از فوتبال و تقديرات به عمل آمده در اين نامه از او، اظهار کرد: من واقعا از اين خبر اطلاعي نداشتم و الان که شما گفتيد کفاشيان
از من در نامه‌اي تقدير به عمل آورده، از ماجرا مطلع شدم! از کفاشيان و فدراسيون فوتبال از اين بابت متشکرم. واقعا خستگي چند ساله بازي‌هاي ملي در همه رده‌ها را از تنم بيرون کردند. واقعا غافلگير شدم، از لطفي که به من داشتند بسيار سپاسگزارم.
به گزارش  ايسنا ، او در پاسخ به اين سوال که آيا براي بازي خداحافظي برنامه خاصي دارد يا خير؟ بيان کرد: مديريت باشگاه گسترش فولاد صحبت‌هايي را انجام داده و گويا قرار است در نيم فصل يک ديدار براي خداحافظي من برنامه‌ريزي شود. از ابتدا آرزو داشتم در تبريز فوتبالم را آغاز کنم و در اين شهر به پايان برسانم. خدا من را دوست داشت که اين گونه شد و اين مساله براي من يک افتخار است.
سرمربي گسترش فولاد در پاسخ به اين سوال که چقدر اميدوار است که موفقيت‌هاي تيمش مقطعي نباشد؟ اظهار کرد: متاسفانه عده‌اي مي‌گويند که تيم من بسيار دونده است و اين حرف به من خيلي بر مي خورد. درست‌تر اين است که ما تاکتيک پذير هستيم. اگر به بازي خوب امتياز مي‌دادند ما الان در صدر جدول قرار داشتيم. هر کسي که بازي‌هاي ما را ديده بر اين امر صحه مي‌گذارد که تيم ما خيلي تماشاگر پسند کار مي‌کند. ما سيستمي را برابر پرسپوليس به کار گرفته‌ايم که در ايران براي اولين بار استفاده مي‌شد و هيچ مربي نمي‌توانست آن را ارائه دهد و در آلمان آن را ديده بودم. ايوويچ هم خواست تا آن را در ايران اجرا کند،اما رفت. به هر حال من از بازيکنانم بابت همه تلاش‌شان متشکرم و اعتقاد دارم که روند موفقيت ما ادامه خواهد داشت.
خطيبي در پاسخ به اين سوال که با وجود گذشت نزديک به يک سوم رقابت‌هاي ليگ برتر چقدر از تيمش راضي است؟ افزود: اول فصل با خيلي از بازيکنان صحبت کرده بوديم، عده‌اي به
خاطر پيشنهادات بهتر به سمت ما نيامدند، اما فکر مي‌کنم که اگر جزو 10 تيم اول جدول شويم، سال بعد همه دوست دارند به گسترش فولاد بيايند، چرا که ما تيمي بي‌حاشيه هستيم و هر سال مي‌توانيم حداقل چهار پديده را به ليگ ايران معرفي کنيم.
پيشکسوت تيم ملي در پايان و در پاسخ به اين سوال که بهترين دوران فوتبال ملي‌اش را چه زماني مي‌داند؟ گفت: بهترين دوران بازي‌هاي آسيايي بانکوک در سال 98 بود که قهرمان آسيا شديم. من با سن و سال کم در آن تيم حاضر بودم و حتي نزديک بود که به جام جهاني هم بروم. در ليست 27 نفره ايوويچ حاضر بودم، ولي خط خوردم. البته جا دارد از 2006 آلمان هم اسم ببرم. در جام جهاني حاضر بوديم و خاطراتي رقم خورد که هيچ گاه تکرار نمي‌شود. در پايان اجازه دهيد باز هم از کفاشيان بابت نامه‌اش تشکر کنم، چرا که از شنيدن اين خبر خيلي خوشحال شدم.

امضا:ای انسان ... ای انسان
سن اوزون الله سان
الله دان منظور دردلره درمانسان
یکشنبه 24 شهریور 1392 - 16:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست .. روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید .



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | رسول خطیبی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS